بررسی کیفیت خدمات بانک ها و ارائه راهکارهای مناسب با استفاده از رویکرد تلفیقی مدل کانو و مدلسازی ساختاری تفسیری در مدل گسترش عملکرد کیفیت(مطالعه موردی بانک انصار)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی کیفیت خدمات بانک ها و ارائه راهکارهای مناسب با استفاده از رویکرد تلفیقی مدل کانو و مدلسازی ساختاری تفسیری در مدل گسترش عملکرد کیفیت(مطالعه موردی بانک انصار) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی کیفیت خدمات بانک ها و ارائه راهکارهای مناسب با استفاده از رویکرد تلفیقی مدل کانو و مدلسازی ساختاری تفسیری در مدل گسترش عملکرد کیفیت(مطالعه موردی بانک انصار)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی کیفیت خدمات بانک ها و ارائه راهکارهای مناسب با استفاده از رویکرد تلفیقی مدل کانو و مدلسازی ساختاری تفسیری در مدل گسترش عملکرد کیفیت(مطالعه موردی بانک انصار)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی کیفیت خدمات بانک ها و ارائه راهکارهای مناسب با استفاده از رویکرد تلفیقی مدل کانو و مدلسازی ساختاری تفسیری در مدل گسترش عملکرد کیفیت(مطالعه موردی بانک انصار) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به دنبال بررسی سطح کیفیت خدمات یکی از شعب بانک انصار و ارائه راهکارهای مناسب جهت بهبود هرچه بیشتر سطح کیفی و خدمات در نوشابه می باشد. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش اجرا پیمایشی است. به منظور جمع آوری داده ها از ابزار پرسش نامه جهت سنجش سطح ۲۹ مولفه کیفیت خدمات شعبه مورد نظر، استفاده شده است. جامعه تحقیق حاضر، مشتریان شعبه مورد مطالعه می باشد. تکنیک های مورد استفاده جهت تحلیل داده های تحقیق شامل مدل تحلیل شکاف جهت شناسایی مؤلفه هایی از کیفیت خدمات بین انتظارات و ادراکات مشتریان بانک مورد مطالعه در این مؤلفه ها شکاف وجود دارد. مدل کانو و تعیین اولویت ها انجام اقدامات بهبود. در این میان به منظور تعیین وزن مطلق مشخصه های فنی و بررسی روابط بین مشخصه های فنی و نیازمندی های مشتریان در خانه کیفیت، از مفهوم قدرت نفوذ از مفاهیم اساسی در مدل سازی ساختاری تفسیری می باشد استفاده شده است. نتایج تحلیل داده ها با استفاده از ابزار یاد شده حاکی از وجود شکاف در ۲۹ مؤلفه کیفیت خدمات می باشد . همچنین به منظور ارتقای سطح کیفیت خدمات شعبه، با استفاده از نظر خبرگان، تعداد ۱۰ مشخصه فنی شناسایی و با استفاده از مفهوم قدرت نفوذ و مدل سازی ساختاری تفسیری اولویت بندی گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.