بررسی رابطه خلاقیت مدیران و مدیریت دانش با بهره وری مدارس ناحیه ۳کرج


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه خلاقیت مدیران و مدیریت دانش با بهره وری مدارس ناحیه ۳کرج دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه خلاقیت مدیران و مدیریت دانش با بهره وری مدارس ناحیه ۳کرج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه خلاقیت مدیران و مدیریت دانش با بهره وری مدارس ناحیه ۳کرج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه خلاقیت مدیران و مدیریت دانش با بهره وری مدارس ناحیه ۳کرج :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در تحقیق حاضر به بررسی رابطه بین خلاقیت مدیران و مدیریت دانش با بهره وری مدارس آموزش و پرورش ناحیه سه شهر کرج در سال تحصیلی ۹۵ – ۱۳۹۴ پرداخته شده است. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه توصیفی از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل ۲۵۳ و سه نفر از مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج استان البرز بود که حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ۱۵۳ نفر تعیین شد.برای انتخاب گروه نمونه از روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده است. داده های پژوهش حاضر به وسیله ۳ پرسشنامه استاندارد ۲۶ گویه ای مدیریت دانش نوناکا با پایایی ۰/۹۲ و ۵۰ گویه ای خلاقیت رند سیپ با پایایی ۰/۷۳ و ۴۱ گویه ای بهره وری نیروی انسانی با پایایی ۰/۹۵ جمع آوری گردید. روایی صوری و محتوایی پرسش نامه ها توسط افراد صاحب نظر تأیید شده است. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون های کلمونگروف-اسمیرنف ، ضریب همبستگی پیرسون،رگرسیون خطی و چند متغییره و انوا استفاده شده است. یافته های پژوهش حاکی از این بود که بین خلاقیت مدیران و مدیریت دانش با بهره وری مدارس ناحیه ۳ کرج رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.همچنین بین مؤلفه های بهره وری ( توان، حمایت سازمانی، انگیزش، اعتبار تصمیمات آموزش ) با خلاقیت رابطه معنی داری وجود دارد ولی بین مؤلفه های (شناخت شغل، بازخورد عملکرد، سازگاری کارکنان و مشارکت کارکنان) با خلاقیت رابطه معنی داری وجود ندارد. بین مؤلفه های بهره وری (توان ، شناخت شغل، حمایت سازمانی و انگیزش، بازخورد عملکرد، اعتبار تصمیم، مشارکت کارکنان آموزش) با مدیریت دانش رابطه معنی داری وجود دارد. ولی بین مؤلفه های (سازگاری کارکنان) با مدیریت دانش رابطه معنی داری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.