بررسی بازاریابی جاذبه ای و نقش آن در حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه داخلی در شرایط اقتصاد مقاومتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی بازاریابی جاذبه ای و نقش آن در حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه داخلی در شرایط اقتصاد مقاومتی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی بازاریابی جاذبه ای و نقش آن در حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه داخلی در شرایط اقتصاد مقاومتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی بازاریابی جاذبه ای و نقش آن در حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه داخلی در شرایط اقتصاد مقاومتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی بازاریابی جاذبه ای و نقش آن در حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه داخلی در شرایط اقتصاد مقاومتی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

اقتصاد مقاومتی به معنای شکوفایی اقتصاد و رفع مشکلات موجود در زیربخش های اقتصادی برای جلوگیری از امتیازدهی به دشمنان و بهبود سطح رفاه عموم مردم است. فضای کسب و کار و بیکاری تحصیل کرده ها، وجود سرمایه های سرگردان، عدم نظارت دقیق بر چرخه تولید و توزیع کالا، عدم توجه به سرمایه های اجتماعی و سرمایه های نمادین از جمله ضعف های اساسی اقتصاد ایران بوده و اقتصاد مقاومتی باید در آنها وارد شود. همچنین بروز بحرانهای مالی و پولی می تواند سبب از دست رفتن تولید شده که زیان درازمدت آن کاهش نرخ رشد اقتصاد ملی می باشد. با توجه به تغییر و تحولات در حوزه های مختلف، ظهور رسانه های اجتماعی جدید و گسترش شبکه های ارتباطی که روش های تولید و بازاریابی، نحوه تعامل با مشتریان و انتظارات آنها از محصولات تولید شده را تحت تأثیر قرار داده است. استفاده از اینترنت جهت بازاریابی، تبلیغات و آشنایی با تکنیک های جدید تولید به دلیل لزوم حضور سریع و موثر در بازارهای داخلی و خارجی امری اجتناب ناپزیر می باشد. هدف تحقیق، بررسی تأثیر بازارایابی جاذبه ای در جهت توسعه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه داخلی و بهبود وضع اقتصاد کشور می باشد. روش تحقیق این مقاله، کار کتابخانه ای بوده و از روش توصیفی تحلیلی در اثبات فرضیه بهره گرفته است. نتیجه استفاده از بازاریابی جاذبه ای در شرکتهای تولیدی، ایجاد اعتماد و اعتبار و تصدیق برند شرکت را در پی داشته است. این نوشتار به توضیح مفهوم بازاریابی جاذبه ای و چگونگی پیاده سازی در شرکت های تولیدی، بودجه مورد نیاز برای اجرا، مزایای آن برای تولید کنندگان و تاثیر اقتصادی بویژه در شرایط رکود اقتصادی می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.