ارزیابی متوازن از منظر مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی متوازن از منظر مشتری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی متوازن از منظر مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی متوازن از منظر مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی متوازن از منظر مشتری :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

ارزیابی عملکرد در روش سنتی نقص هایی دارد . دیوید نورتون با تحقیقات خود در سال ۱۹۹۲ سه منظر دیگر را در ارزیابی تعیین کرد .ما در این مقاله به منظر مشتری متمرکز شده ایم وبا توجه به معیارهای سازمان برای مشتریان خود عوامل ایجاد ارزش برای مشتریان رامشخص کرده اند وحال آنکه ارزش از دید مشتری شامل ناخشنودی ,قابل قبول بودن ومسرورکنندها است .نگرانی امروز بازاریابان ایجاد موقعیت عالی وخاص در ذهن مشتری وبوجود آوردن روابط پایدار ووفاداری ورضایت بخشی مشتری است که از تفاوت منافع کسب شده وهزینه پرداخت شده حاصل می شود. با گسترش بازارها درسطح جهانی به شناخت بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم عوامل تعیین رقابت در بازار راباید به نحوه مطلوب از مشتریان وارزش از دید آنها در یافت کنیم .با تحقیقات انجام شده با بررسی دقبق خواستهای مشتریان ولحاظ کردن آن در محصول تولید شده می توان به این عوامل تعیین کننده دست پیدا کرد . پارامترهای مطرح شده از دید مشتریان جهت وصحت مطالعات تحلیل گران را مشخص کرده واز سر در گمی در بررسی همه جانبه محیط داخلی و خارجی شرکت می کاهند . ما در این مقاله به بررسی وتاثیر رابطه قیمت، نام تجاری محصول ،کیفیت محصول و ارزش از دید مشتری می پردازیم .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.