فرد است و عوامل مؤثر بر میزان موفقیت مدیران (مورد مطالعه: سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فرد است و عوامل مؤثر بر میزان موفقیت مدیران (مورد مطالعه: سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فرد است و عوامل مؤثر بر میزان موفقیت مدیران (مورد مطالعه: سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فرد است و عوامل مؤثر بر میزان موفقیت مدیران (مورد مطالعه: سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فرد است و عوامل مؤثر بر میزان موفقیت مدیران (مورد مطالعه: سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

سازمان ها جزئی از نظام هایی محسوب می شود که در تغییر و تحولات محیطی تأثیر می گذارد. سازمان ها و مدیریت دو جزء تفکیک ناپذیر از زندگی اجتماعی هستند که به قصد تحقق اهداف به وجود آمدند. این سازمان ها برای کاراتر و اثربخش تر شدند، همواره نیازمند بهبود مستمر هستند. مدیریت به عنوان یکی از ارکان توسعه در کنار توسعه در کنار منابع و امکانات، سرمایه و نیروی انسانی بخش اصلی و محوری را در سازمان ها به عهده دارند. شناسایی عوامل مؤثر در موفقیت مدیر و سازمان متبوع خود، زمینه های لازم را برای پیشرفت سازمان فراهم می سازد. در این مقاله با استفاده از روش های کتابخانه ای و میدانی و یافته های تحقیقات مرتبط و همچنین با انجام مطالعات کمی بر روی سازمان تبلیغات استان یزد، تفسیر پنج عامل ثبات مدیریت، فاصله فیزیکی سازمان از مرکز، استقلال سازمانی مدیر، ارتباط تخصص مدیر با اهداف سازمان و استفاده از فناوری در امور آموزش کارکنان (تأثیر فناوری) مورد مطالعه قرار گرفته است. برای تجزیه و تحلیل یافته های کمی تحقیق از آزمون t-test استفاده شده است. همچنین با آزمون همبستگی پیرسون رابطه بین این پنج عامل مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با انجام آزمون فریدمن درجه اولویت هر یک از این عوامل مشخص گردیده است. نتایج این پژوهش نشان می دهد هر یک از پنج عامل مذکور به صورت مجزا و همچنین به صورت ترکیبی، در موفقیت مدیر سازمان تبلیغات مؤثرند و بین این عوامل همبستگی نیز وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.