رابطه بین هدف های اجتماعی، نیازهای روان شناختی و انگیزش درونی با مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر کازرون


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین هدف های اجتماعی، نیازهای روان شناختی و انگیزش درونی با مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر کازرون دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین هدف های اجتماعی، نیازهای روان شناختی و انگیزش درونی با مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر کازرون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین هدف های اجتماعی، نیازهای روان شناختی و انگیزش درونی با مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر کازرون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین هدف های اجتماعی، نیازهای روان شناختی و انگیزش درونی با مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر کازرون :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

منفی پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی است. در این پژوهش جامعه آماری کلیه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه بوفون شهرستان کازرون می باشند. نمونه این پژوهش مشتمل بر ۲۰۰ نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دومی باشد که برای انتخاب آنها از روش نمونه گیری خوشه ای استفاده شده است. ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش پرسش نامه هدف گرایی اجتماعی، باشد و به مقیاس مسئولیت پذیری ، نیازهای روان شناختی و انگیزش درونی می باشد. نتایج پژوهش نشان دادند که بین هدف های اجتماعی با مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر رابطه مثبت معنی داری وجود دارد. بین نیازهای روان شناختی با مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر رابطه مثبت معنی داری وجود دارد. بین انگیزش درونی با مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر رابطه مثبت معنی داری وجود دارد. متغیرهای هدف های اجتماعی، نیازهای روان شناختی و انگیزش درونی ۴۱% واریانس مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر را پیش بینی می کند. همچنین با توجه به ضریب بتای به دست آمده متغیر نیازهای روان شناختی بیشترین سهم در پیش بینی مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر را دارد و مؤلفه هدف های اجتماعی پیش بینی کنند یک پدیده مسئولیت پذیری در دانش آموزان دختر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.