تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی با توجه به الگوی مصرف کالای داخلی به عنوان یکی از مؤلفه های تربیت سیاسی امام خمینی (ره)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی با توجه به الگوی مصرف کالای داخلی به عنوان یکی از مؤلفه های تربیت سیاسی امام خمینی (ره) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی با توجه به الگوی مصرف کالای داخلی به عنوان یکی از مؤلفه های تربیت سیاسی امام خمینی (ره)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی با توجه به الگوی مصرف کالای داخلی به عنوان یکی از مؤلفه های تربیت سیاسی امام خمینی (ره)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی با توجه به الگوی مصرف کالای داخلی به عنوان یکی از مؤلفه های تربیت سیاسی امام خمینی (ره) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

تربیت سیاسی از دیرباز مورد توجه فیلسوفان بوده تا جایی که در ایسنا درباره آن سخن به میان آمده است. امام (ره) تربیت سیاسی را روی آوردن آزادانه و آگاهانه به سمت ارزش های والای انسانی می داند و مؤلفه هایی از جمله: آزادی، استقلال، خودشناسی، آگاهی و عدالت را برای تربیت سیاسی برمی شمارد. استفاده مؤلفه های مهمی چون استقلال سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی را شامل می شود. استقلال اقتصادی موضوعات مختلفی را دربرمی گیرد از بین آن ها گرایش به مصرف کالای داخلی از اهمیت بالاتری برخوردار بوده و شایسته است این گرایش در سنین پایین آموزش داده شود. در این مقاله سعی شده که گرایش به استفاده از کالاهای داخلی در کتاب مطالعات اجتماعی در ابتدایی مورد بررسی قرار گیرد. روش مورد استفاده، روش تحلیل محتوا بود که بعد از مشخص شدن فرآیند پژوهش به تحلیل گفتمان پرداخت شد. واحد تحلیل مورد استفاده، پاراگراف هست و نتایج حاصل از پژوهش بدین شرح می باشد: در کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم ۱/۸۸در صد، پایه چهارم ۲/۵در صد، پایه پنجم ۱/۵در صد و در پایه ششم ۷/۹۴ در صد پاراگراف ها، گرایش به مصرف کالای داخلی را مورد توجه قرار می دهند. این آمار نشان می دهد که توجه کافی به این موضوع مهم صورت نگرفته است و شایسته است که محتواهای کتب درسی خصوصاً دوره ابتدایی به سمت تشویق به مصرف کالاهای داخلی سوق داده شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.