بررسی برندهای موجود در بازار تبریز از لحاظ تنوع در یخچال و فریزر به منظور تعیین موقعیت شرکت هانزاد در بازار یخچال فریزر نسبت به رقبا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی برندهای موجود در بازار تبریز از لحاظ تنوع در یخچال و فریزر به منظور تعیین موقعیت شرکت هانزاد در بازار یخچال فریزر نسبت به رقبا دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی برندهای موجود در بازار تبریز از لحاظ تنوع در یخچال و فریزر به منظور تعیین موقعیت شرکت هانزاد در بازار یخچال فریزر نسبت به رقبا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی برندهای موجود در بازار تبریز از لحاظ تنوع در یخچال و فریزر به منظور تعیین موقعیت شرکت هانزاد در بازار یخچال فریزر نسبت به رقبا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی برندهای موجود در بازار تبریز از لحاظ تنوع در یخچال و فریزر به منظور تعیین موقعیت شرکت هانزاد در بازار یخچال فریزر نسبت به رقبا :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

با توجه به اینکه شرکت هانزاد یک شرکت قدیمی در بازار تولیدات وسایل خانگی است، موقعیت مناسبی در بازار محصولات خانگی ندارد از سویی این شرکت بر آن است تغییراتی در روند سیاست گذاری بیشتر تولید یخچال فریزر ایجاد کند. بررسی نیازهای بازار رقابت و محصولات موجود در بازار راهی مطمئن در شناسایی نقاط خالی و مناسب در ایجاد بازار جدید است. شرکت هانزاد از لحاظ موقعیتی در سطوح برند، سال هاست در دیدگاه تولید محوری قرار دارد ولی با سیاست های نوین در آینده با ایجاد جایگاه در بازار رقابت پس از ارتقا از نگرش تولید محوری به نگرش مشتری محوری می تواند به پیشرفت در نگرش به خدمات محوری و سپس ذی نفع محوری امیدوار باشد. به همین دلیل در تحقیق در پیش رو سعی شده است بازار یخچال فریزر در پراکندگی برندهای خارجی و ایرانی و بومی تبریز، موجود در بازار مورد بررسی قرار گیرد. روش مورد استفاده در آنالیز بر اساس تحلیل یک گروه بر اساس Quantification Type 3 و زیرمجموعه Cluster Analysis قرار دارد. تحلیل مذکور در دو رده زیبایی شناسی و عملکردی انجام شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.