نقش خلاقیت زنان کارآفرین در بازاریابی فروش صنایع دستی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش خلاقیت زنان کارآفرین در بازاریابی فروش صنایع دستی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش خلاقیت زنان کارآفرین در بازاریابی فروش صنایع دستی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش خلاقیت زنان کارآفرین در بازاریابی فروش صنایع دستی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش خلاقیت زنان کارآفرین در بازاریابی فروش صنایع دستی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

کارآفرینی فرآیندی است که فرد کارآفرین با ایدههای نو و خلاق و شناسایی فرصتهای تازه و با بسیج منابع، مبادرت به ایجاد پیشه و کار و شرکتهای نو و سازمانهای جدید،نوآوری و رشد یابنده، میکند. این فرآیند که مستلزم پذیرش خطرو ریسک است، منجر به عرضهی محصول و یا خدمت تازه به جامعه میشود. از دههی ۱۸۹۱ گرایش به کارآفرینی برای کاهش بیکاری رو به فزونی نهاده است زیرا با گسترش کارآفرینی فرصتهای اقتصادی و کسب و کارهای تازه پدید آمدهاست. با توجه به محدود بودن دامنهی سرمایهگذاری از سوی دولت، خود اشتغالی وافزایش کارآفرینی اگر نگوییم تنها راه پیش رو است دست کم یکی از مهمترین راهحلهای معضل بیکاری است. زنان که بیش از ۹۸ درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند و بیش از ۱۱ درصد آنها از نظر اقتصادی فعال میباشند، می توانند به عنوان زنان کارآفرین در چرخهیاقتصادی کشور تاثیر به سزایی داشته باشند. با توجه به توانمندیهای ایران در زمینهی صنایع دستی و کم توجهی به سرمایه گذاری دراین بخش، با برنامهریزی اصولی و توجه کاربردی، این بخش میتواند به عنوان بهترین گزینه برای ایجاد اشتغال توسط زنان کارآفرین مورد توجه قرار گیرد. طبق نتایج بدست آمده و با توجه به اینکه صنایع دستی، حاصل ذوقهنری بشر است و نمیتوان در بازاریابی آن و مواجه با مشتریان، مانند محصولات صنعتی که حاصل یک فرآیند تولید انبوه و ساخت ماشین است، عمل نمود در این مقاله تلاش شده است که با تعریف کارآفرینی و نقش خلاقیت زنانکارآفرین و ارتباط آن دو با آمیختههای بازاریابی در صنایع دستی مورد بررسی قرار گیرد. پژوهش حاضر توصیفی تحلیلی و با استفاده از اسناد کتابخانه ای صورت گرفته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.