شناسایی منابع اطلاعاتی پرورش دهندگان مرغ گوشتی مطالعه موردی: استان زنجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی منابع اطلاعاتی پرورش دهندگان مرغ گوشتی مطالعه موردی: استان زنجان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی منابع اطلاعاتی پرورش دهندگان مرغ گوشتی مطالعه موردی: استان زنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی منابع اطلاعاتی پرورش دهندگان مرغ گوشتی مطالعه موردی: استان زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی منابع اطلاعاتی پرورش دهندگان مرغ گوشتی مطالعه موردی: استان زنجان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف اصلی تحقیق حاضر شناسایی منابع اطلاعاتی مورد استفاده مرغداران گوشتی است. این تحقیق از نوع تحقیقات کاربردی توصیفی است که با استفاده از روش شناسی پیمایشی، تعداد ۱۲۰ مرغدار از ۱۶۰ مرغدار پرورش دهنده جوجه گوشتی در استان زنجانبر اساس روش نمونه گیری طبقه ای انتخاب گردیدند و مورد مصاحبه ساختارمند قرار گرفتند. روایی و پایاییپرسشنامه مورد استفاده موردبررسی قرار گرفتو برای سنجشپایایی آن آزمون کرونباخ آلفا محاسبه گردید. براساس نتایج، در کسب اطلاعات از کنشگران رسمی، مرغداران بیشتر با دکتر های دامپزشک، تشکل های مرغداری (تعاونی ها و اتحادیه های طیور) و کارشناسان جهاد کشاورزی ارتباط دا شتند.ولی مرغداران اطلاعات و مشاوره های فنی مورد نیاز خود را در حد زیادی از دکترهای دامپزشک کسب م ینمودند. در بین کنشگران غیر رسمی، مرغدارانارتباط بیشتری با مرغداران دیگر، واسطه ها و فروشندگان اقلام خوراکی، مکمل ها و افزودنی ها و دلالان و واسطه های خریدار گله مرغ ارسالی به کشتارگاه داشتند. آنها بیشترین اطلاعات خود را از مرغداران دیگر و تولیدکنندگان جیره یا کنسانتره دریافت م ینمودند. پاسخگویان بیشترین دسترسی را به تلویزیون، رادیو، اینترنت و پیامک های دسته جمعی داشتند. علاوه براین، اینترنت، کتبتخصصی از جملهرسانه های ارتباط جمعی بشمار م یرفتند که پاسخگویان در مقایسه با دیگر رسانه های جمعی اطلاعات بیشتری از آنها را کسب م ینمودند. درصد بسیار کمی از پاسخگویان در دوره های آموزشی – ترویجی شرکت نموده بودند. در زمینه تامین و خرید نهاده های خوراک، مکمل ها و افزودنی ها، پاسخگویان بیشتر از دفاتر مرغداری اطلاعات کسب می کردند. همچنین در زمینه تامین جیره و کنسانتره، دفاتر مرغداری و پیامک های تبلیغاتی مهم بودند. در تنظیم جیره،دامپزش ا کن و تجربه خود مرغداران مهمترین منابع اطلاعاتی ذکر شد. به طور کلی، دامپزشکان، تجربه و تحصیلات مرغداران و دیگر مرغداران به عنوان منابع اطلاعات مهم به شمار م یروند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.