بررسی نقش آمیخته بازاریابی در توسعه پایدار گردشگری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش آمیخته بازاریابی در توسعه پایدار گردشگری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش آمیخته بازاریابی در توسعه پایدار گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش آمیخته بازاریابی در توسعه پایدار گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش آمیخته بازاریابی در توسعه پایدار گردشگری :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

عموما سطح بازاریابی با تغییرات دیدگاه مشتریان تغییر میکند. با افزایش سطح مادی گرایی جوامع، در حوزه گردشگری، تعداد و نوع مقاصد گردشگری موجب شناخت و تفاوت های اجتماعی و دیدگاهی افراد نسبت به سطح فرهنگی وطبقه اجتماعی سایرین میگردد. سازمان های گردشگری نیز بدون توجه به این مهم که هر فردی در زمان بازدید چه رفتاری به عنوان یک بازدید کننده خواهد داشت، هر فردی از هر جایی و با هر مشخصه ای را با شیوه های مختلف بازاریابی، تشویق و ترغیب به بازدید از مقاصد گردشگری میکنند. با ورود به قرن بیست و یکم و رشد و توسعه جوامع مسئله محیط زیست و حفظو پایداری منابع طبیعی بسیار مورد اهمیت واقع شده است. لذا ارزش های محیط زیستی مفهوم بازاریابی را دستخوش تغییراتی کرده است. ما در این مقاله نقش های آمیخته بازاریابی نسبت به توسعه پایدار گردشگری کشور ها را بررسی کنیم. در نهایت متوجه خواهیم شد که دو عامل دولت و صنایع گردشگری، به عنوان مجریان و سیاست گذاران امر در بازاریابی و مسئولیت حفظ منابع و به عنوان ذینفع هستند که بیشترین تاثیر را بر جامعه میزبان گردشگر دارند، باید اقدامات خاصی را در راستای پایداری توسعه مقاصد گردشگری صورت بدهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.