بررسی تاثیروفاداری و رضایت میهمانان خارجی هتل ها دربازدید مجدد ازایران مطالعه موردی هتلهای پنج ستاره تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیروفاداری و رضایت میهمانان خارجی هتل ها دربازدید مجدد ازایران مطالعه موردی هتلهای پنج ستاره تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیروفاداری و رضایت میهمانان خارجی هتل ها دربازدید مجدد ازایران مطالعه موردی هتلهای پنج ستاره تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیروفاداری و رضایت میهمانان خارجی هتل ها دربازدید مجدد ازایران مطالعه موردی هتلهای پنج ستاره تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیروفاداری و رضایت میهمانان خارجی هتل ها دربازدید مجدد ازایران مطالعه موردی هتلهای پنج ستاره تهران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از بازاریابی در گردشگری و کسب سود از این طریق از طریق رشد دادن رضایت و در نهایت وفاداری گردشگر خارجی است. به دلیل اینکه دیگر فقط رضایت گردشگر کافی نبوده و بلکه وفاداری از اهمیت ویژه ای در این صنعت برخوردار است بلکه، با نگهداری گردشگر وفاداری می توانند از طریق آنها تعداد زیادی گردشگر خارجی دیگر را نیز در هتل خود جذب کنند و با مدیریت کارآمد و پرسنل آموزش دیده و خدمات خوب و احترام به مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری می توان به این مهم که تأثیر به سزایی در سودآوری هتل و جذب مشتری دارد دست پیدا کرد. در این تحقیق بر اساس نمونه گیری هدفمند ۱۰۰ پرسشنامه بین گردشگران خارجی در هتل های پنج ستاره توزیع شد. در سه فرضیه اول که با استفاده از نرم افزار و آزمون های همبستگی اسپیرمن انجام شد هر سه فرضیه ثابت و رابطه معنا دار ومثبتی بین رضایت مشتری و وفاداری دارند . در فرضیه چهارم نیز به رتبه بندی هتل های پنج ستاره تهران از نظر وفاداری پرداخته شد که بین پنج هتل پمج ستاره تهران با استفاده از مدل TOPSIS مشخص شد که هتل هما با وزن ۳۵۴ بالاترین رتبه و هتل اسپیناس با وزن ۱۳۹% پایین ترین رتبه را از نظر کیفیت و وفاداری ان خارجی به خود اختصاص داده اند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.