ارزیابی اثربخشی بازاریابی درجذب گردشگرباتاکید برنقش تبلیغات اینترنتی درایران مطالعه موردی شهرتهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی اثربخشی بازاریابی درجذب گردشگرباتاکید برنقش تبلیغات اینترنتی درایران مطالعه موردی شهرتهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی اثربخشی بازاریابی درجذب گردشگرباتاکید برنقش تبلیغات اینترنتی درایران مطالعه موردی شهرتهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی اثربخشی بازاریابی درجذب گردشگرباتاکید برنقش تبلیغات اینترنتی درایران مطالعه موردی شهرتهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی اثربخشی بازاریابی درجذب گردشگرباتاکید برنقش تبلیغات اینترنتی درایران مطالعه موردی شهرتهران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

صنعت گردشگری امروزه به یکی از فعالترین حوزه های اقتصادی بشر تبدیل شده است. . با توجه به اهمیت این صنعت، یکی از معمول ترین ابزارهای انتقال اطلاعات و آگاه سازی گردشگران از کم و کیف جاذبه های گردشگری، تبلیغات است. یکی از مهمترین ابزارهای نوین تبلیغات با توجه به حجم پوشش، گستردگی و دسترسی فوق العاده به آن، میتواند ابزار اینترنت باشد. لذا در این تحقیق سعی شده است تاثیر تبلیغات اینترنتی بر اثربخشی بازاریابی در جذب گردشگر در ایران (مطالعه موردی شهر تهران) مورد مطالعه قرار گیرد. برای انجام این پژوهش از روش توصیفی – تحلیلی، استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق کلیه گردشگران داخلی شهر تهران در سه ماهه دوم سال ۱۳۹۴ و نمونه آماری شامل ۳۸۴ نفر از این گردشگران میباشد. پس از تجزیه و تحلیل داده ها توسط نرم افزار SPSS و مدل AHP، هر سه فرضیه پژوهشی مورد تایید قرار گرفت که نتایج آنها به این صورت میباشد. ۱.میان میزان آشنایی گردشگران از اینترنت و میزان استفاده آنها از این ابزار در زمینه تبلیغات گردشگری، رابطه مستقیم وجود دارد . ۲- میان سطح تحصیلات گردشگران و میزان استفاده و بهره مندی از امکانات شبکه اینترنت در زمینه تبلیغات گردشگری، تفاوت وجود دارد و افراد با سطح تحصیلات بالاتر، بیشتر از تبلیغات اینترنتی برای انتخاب مقصد گردشگری استفاده میکنند. ۳- میان جنسیت گردشگران و میزان استفاده آنها از ابزار اینترنت در زمینه تبلیغات گردشگری، تفاوت وجود دارد. به این صورت که استفاده از این ابزار در میان مردان بیشتر از زنان میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.