مدیریت ایجاد رضایتمندی در بیمه گذاران ورشد پرتفو شرکتهای بیمه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت ایجاد رضایتمندی در بیمه گذاران ورشد پرتفو شرکتهای بیمه ای دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت ایجاد رضایتمندی در بیمه گذاران ورشد پرتفو شرکتهای بیمه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت ایجاد رضایتمندی در بیمه گذاران ورشد پرتفو شرکتهای بیمه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت ایجاد رضایتمندی در بیمه گذاران ورشد پرتفو شرکتهای بیمه ای :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

رقابت در بازار و اقتصاد امروز امری اجتناب ناپذیراست. این مهم درشرکت های بیمه ای بویژه شرکت های بیمه خصوصینمودبیشتری دارد. موفقیت یا عدم موفقیت شرکت های بیمه ای به نوع روابط بین بیمه گر و بیمه گذاربستگی دارد. تنوعشرکت های بیمه وخدمات آنها باعث شده که بیمه گذاران قدرت انتخاب داشته باشند و هرجا که منافعشان ایجاب کند اقدامبه انعقاد قراداد و خرید می کنند. دراین پژوهش ،محقق، جامعه آماری موردبررسی را ازبیمه گذاران شرکت بیمه دی استانفارس انتخاب کرده است که نمونه ها بصورت کاملاتصادفی برگزیده شده اند، برای جلوگیری از ناهمگون بودن جامعه آماری،محقق ، بیمه گذاران چند شهرستان استان فارس راکه از نظرفرهنگی ،اجتماعی، اقتصادی وسیاسی تقریباهمسان باشند برایپژوهش خودانتخاب کرده است. تعداد جامعه آماری۱۵۰نفرمی باشد. محقق که خود درصنعت بیمه فعالیت می کند پایهپژوهش خود را براساس مصاحبه با همکاران، بیمه گذاران و مشاهده عینی شرایط محیط کارشرکت بیمه و ارائه پرسشنامهقرارداده است. برای تفسیرداده ها وآزمون فرضیه ازروش حداقل مربعات جزئی استفاده شده است. نتایج حاصل ازآزمودنفرضیه ها نشان از تاثیر بالای رضایت مندی بیمه گذاران بر فروش شرکت های بیمه ای و افزایش پرتفودارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.