شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر میزان رضایت و وفاداری مشتریان از خدمات بانک از دیدگاه بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر میزان رضایت و وفاداری مشتریان از خدمات بانک از دیدگاه بازاریابی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر میزان رضایت و وفاداری مشتریان از خدمات بانک از دیدگاه بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر میزان رضایت و وفاداری مشتریان از خدمات بانک از دیدگاه بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر میزان رضایت و وفاداری مشتریان از خدمات بانک از دیدگاه بازاریابی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

بازاریابی بر روی بازار های صنعتی و مصرفی تمرکز داشته و به دنبال بررسی مسائل رقابتی است که در خصوص آمیخته های بازاریابی رخ می دهد و تلاش می کند تا تغییرات آن را به صورت پویا تحلیل نماید. بنابراین، بازایابی به دنبال بررسی نگرش ها، عقاید، رفتارها و نیازهای مشتریان است که خود تاثیر بسزایی در بهبود فروش خواهد داشت و از این رو تصمیم گیری راجع به انتخاب عناصر بازاریابی موثر بر بهبود فروش و تعیین اولویت نسبی هر کدام از آنها ضرورت دارد. یکی از متداول ترین روش ها جهت تعیین میزان ارضای نیازها و خواسته ها از طریق کالاها و خدمات ارائه شده توسط سازمان ها سنجش رضایت مشتری است. هدف تحقیق شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر میزان رضایت و وفاداری مشتریان از خدمات بانک از دیدگاه بازاریابی ۱ ‏مطالعه موردی: بانک ملی ایران) می باشد. تحقیق حاضر از حیث روش توصیغی – پیمایشی می باشد همچنین جامعه آماری تحقیق مشتریان بانک ملی ایران در سال ۱۳۹۴ ‏می باشد. جهت انتخاب گروه نمونه از نمونه گیری دردسترس استفاده می گردد. ابزار اندازه گیری متغیرهای تحقیق، پرسش نامه است که دارای روایی و اعتبار تایید شده می باشد. ابتدا ماهیت تاثیر هر یک از متغیرهای ۱۸ ‏گانه موثر بر رضایت مشتریان بر اساس مدل بازاریابی مورد بررسی قرار گرفت و این متغیرها در سه گروه الزامات اساسی، الزامات عملکردی و الزامات انگیزشی طبقه بندی گردیدند. در نهایت به منظور تحلیل استنباطی داده ها از تحلیل عاملی تاییدی و برای آزمون فرضیه ها به طور اخص از مدل معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج تحقیق حکایت از آن دارد که نیازهای اساسی، یک بعدی و جذاب بر رضایت مشتریان موثر می باشد. همچنین رضایت دانشجویان بر وفاداری آنها تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.