بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات دهی به مشتری با در نظر گرفتن واسطه اعتبار برند درخرید الکترونیک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات دهی به مشتری با در نظر گرفتن واسطه اعتبار برند درخرید الکترونیک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات دهی به مشتری با در نظر گرفتن واسطه اعتبار برند درخرید الکترونیک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات دهی به مشتری با در نظر گرفتن واسطه اعتبار برند درخرید الکترونیک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات دهی به مشتری با در نظر گرفتن واسطه اعتبار برند درخرید الکترونیک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

بهبود کیفیت خدمات دهی به مشتری یکی از اهداف مهم و راهبردی سازمان هاست، چرا که بهبود کیفیتخدمات دهی به مشتری باعث وفاداری مشتریان به استفاده از خدمات آن سازمان می شوند و مشتریانوفادار به طور معمول تمایل به انجام خریدهای بیشتری از برند مورد نظر خود دارند و مشتاقانه مدافع آنهستند. هدف تحقیق حاضر بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات دهی به مشتری بادر نظر گرفتن واسطه اعتبار برند در خرید الکترونیک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) می باشد. برایآزمون فرضیه های تحقیق از داده های بدست آمده از ۳۸۵نفر از مشتریان بانک ملی در شهر تهراناستفاده شده است. جهت انتخاب گروه نمونه از نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای استفاده گردید. بهمنظور تحلیل استنباطی دادهها از تحلیل عاملی تاییدی و برای آزمون فرضیه ها به طور اخص از مدلمعادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج تحقیق حکایت از آن دارد که نگرش ، هنجار ذهنی ، ریسکدرک شده نوآورپذیری، هنجار ذهنی و ریسک درک شده بر اعتبار برند موثر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.