بررسی تأثیر بازاریابی داخلی و برند داخلی بر عملکرد سازمانی با رویکرد معادلاتساختاری(صنعت پوشاک و منسوجات)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی و برند داخلی بر عملکرد سازمانی با رویکرد معادلاتساختاری(صنعت پوشاک و منسوجات) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تأثیر بازاریابی داخلی و برند داخلی بر عملکرد سازمانی با رویکرد معادلاتساختاری(صنعت پوشاک و منسوجات) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر بازاریابی داخلی و برند داخلی بر عملکرد سازمانی با رویکرد معادلاتساختاری(صنعت پوشاک و منسوجات)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تأثیر بازاریابی داخلی و برند داخلی بر عملکرد سازمانی با رویکرد معادلاتساختاری(صنعت پوشاک و منسوجات) :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف از این بررسی رابطه بازاریابی داخلی و برند داخلی بر عملکرد سازمانی در گروه صنعتی انتخاب شده میباشد. این تحقیق ازنظر هدف،کاربردی و بر اساس نحوه ی گردآوری دادهها از نوع تحقیق توصیفی-پیمایشی است.جامعه آماری شامل کلیهمدیران،مسئولین و کارکنان صنعت پوشاک و منسوجات شهرستان یزد میباشد .ابزار جمعآوری دادهها پرسشنامه محقق ساخت وحجم نمونه شامل ۱۵۲نفر از کارکنان صنعت پوشاک شهرستان یزد است که از طریق نمونه گیری غیر احتمالی و انتخابی در نظرگرفته شده است.داده های جمع آوری شده با استفاده از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری و با بکارگیری نرم افزار AMOSموردتجزیه وتحلیل قرار گرفت .نتایج حاکی از آن است که بین بازاریابی داخلی و برند داخلی بر عملکرد سازمانی رابطه مثبت و معناداروجود دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.