بررسی تاثیرآزمایشهای درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر ایده پروری در دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرآزمایشهای درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر ایده پروری در دانش آموزان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرآزمایشهای درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر ایده پروری در دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرآزمایشهای درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر ایده پروری در دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرآزمایشهای درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر ایده پروری در دانش آموزان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

آموزش خوب علوم به دانش آموزان کمک میکند تا میزان درک و فهمشان را گسترش دهند و آنها را به همکاری اندیشمندانه باشهروندان در ساخت و نگهداری یک جامعه آزاد و آراسته تشویق و ترغیب نماید : روش تحقیق در این پژوهش توصیفی-پیمایشی ازنوع تحلیل محتوا و کاربردی می باشد.جامعه آماری این پژوهش شامل محتوای کتاب درسی جدیدالتالیف علوم تجربی پایه ششم دوره ابتدایی در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴می باشد .حجم نمونه برابر با حجم جامعه آماری انتخاب گردیده است .ابزار این تحقیق فرمتحلیل محتوای محقق ساخته با توجه به الگوی عوامل خلاقیت گیلفورد می باشد .برای تحلیل محتوای کتاب درسی جدیدالتالیفعلوم تجربی پایه شش دوره ابتدایی از یک طرح کد گذاری استفاده شده است .این کار در سه مرحله انجام شده است .در مرحله اولآزمایشهای کتاب مشخص شده وکد گذاری میشود؛ در مرحله دوم کلیه واحدها در تمامی قسمت ها با طبقه مورد نظر ازنظرشاخصهای خلاقیت گیلفورد مطابقت داده شده و در جداول مربوطه ثبت شده؛ و در مرحله سوم کلیه واحدها که در سطوح مختلفخلاقیت گیلفورد قرار داشتند شناسایی و شمارش شده اند .روایی ابزار تحقیق بر اساس نظرات متخصصان تعلیم و تربیت قابل قبولبود و پایایی بر اساس فرمول هولستی مورد محاسبه قرار گرفته است داده های حاصل با استفاده از آمار توصیفی مورد تجزیه وتحلیلقرار گرفته است. هدف این مقاله بررسی کتاب جدیدالتالیف علوم تجربی پایه شش دوره ابتدایی ازنظرمحتوای آموزشی مناسب برایرشد خلاقیت می باشد.کتاب درسی جدیدالتالیف علوم تجربی پایه شش دوره ابتدایی تأکید بیش از حد به سطح حافظه شناختی دارد اما در تفکر ارزشیابدر حد ضعیفی توجه نموده است.درآزمایشهای کتاب درسی جدیدالتالیف علوم تجربی پایه شش دوره ابتدایی بین سطوح گوناگون خلاقیت گیلفورد تعادل مناسبیوجود ندارد و بایستی در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.