بررسی اجمالی بازاریابی ویروسی و نقش آن در میان بازاریابی دهان به دهان، اینترنتی وهمهمه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اجمالی بازاریابی ویروسی و نقش آن در میان بازاریابی دهان به دهان، اینترنتی وهمهمه ای دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اجمالی بازاریابی ویروسی و نقش آن در میان بازاریابی دهان به دهان، اینترنتی وهمهمه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اجمالی بازاریابی ویروسی و نقش آن در میان بازاریابی دهان به دهان، اینترنتی وهمهمه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اجمالی بازاریابی ویروسی و نقش آن در میان بازاریابی دهان به دهان، اینترنتی وهمهمه ای :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

سالانه شرکتها، هزینه های عظیمی را برای تبلیغ برند، ایده و محصولات خود جهت رسیدن به سودآوری متحمل می-شوند. تبلیغات به همین دلیل شرکتها همواره به دنبال روشی بودند که هم بتواند موجب کاهش هزینه های بازاریابیشود وهم به نتایج مورد دلخواه برسند.این روش باید محصول را معرفی و خواص آن را به گونه ای بیان کند کهمخاطب برای خرید ترغیب شود. مهمترین نکته در این میان منبع انتقال پیام است، هرچه مخاطب نسبت به منبعانتشار پیام، اطمینان خاطر بیشتری داشته باشد احتمال پذیرش پیام توسط وی بیشتر است. آخرین ویژگی مورد نیاز،سرعت انتشار آن در سطح وسیعی از جامعه ی هدف است، جامعه ای که با فناوریهای روز عجین شده و ارتباطاتسنتی چهره به چهره و تلفنی جای خود را به اینترنت و رسانه های اجتماعی(فیس بوک، تویتر و….) داده است.شرکتها به دنبال جامعه ی هدف کشیده میشوند. زمانی که مشتریان از زندگی در فضای سنتی به فضای مجازی کوچمیکنند، شرکتها نیز برای جذب آنها تبلیغات خود را متحول و از روشهای متناسب با فضای مجازی استفاده می-کنند. در نهایت بازاریابی ویروسی با ویژگیهای بیان شده ایجاد و ازسوی شرکت ها به صورت گسترده ای مورداستفاده قرار گرفت. این بازاریابی مشتری را ترغیب میکند تا برای محصولات مورد نظرش تبلیغ کند. در مقالهی پیشرو بازاریابی ویروسی و انواع آن را درکنار بازایابی دهان به دهان و اینترنتی مطرح و مورد مطالعه قرار میدهیم و درنهایت روابط میان آنها را بررسی میکنیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.