مطالعه تئوریک درگیری مشتری در شبکه اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه تئوریک درگیری مشتری در شبکه اجتماعی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه تئوریک درگیری مشتری در شبکه اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تئوریک درگیری مشتری در شبکه اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه تئوریک درگیری مشتری در شبکه اجتماعی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

با افزایش شبکه های اجتماعی آنلاین، علاقه شدیدی بر مفهوم درگیری مشتری در طول چندین دهه گذشته پدیدار شده است. کارشناسان بازاریابی از اولین کسانی بودند که سعی کردند نتایج بالقوه و بازدهی های درگیری مشتری را شناسایی و درک کنند، البته بخاطر فقدان حمایت های تجربی و علاقمندی های علمی، ماهیت درگیری مشتری نسبتاً سربسته و مبهم مانده است. در این پژوهش با مروری بر مطالعات صورت گرفته در زمینه درگیری مشتری در شبکه اجتماعی آنلاین، فهم علاقه مندان نسبت به این موضوع را افزایش داده و زمینه را برای موفقیت هرچه بیشتر آنان در این زمینه هموار کردیم. بررسی درگیری به برند در شرکت های بزرگ که در شبکه های اجتماعی آنلاین فعال هستند در صورتی که منجر به تدوین راهبردهای کلان عملیاتی و البته طرح ریزی مناسب این راهبرد در جهت درگیر شدن مشتریان به نام و نشان تجاری شود می تواند از طریق افزایش وفاداری و در نتیجه درگیری به برند علاوه بر افزایش فروش، کاهش هزینه ها و در نتیجه افزایش بهره وری، موجب شهرت و محبوبیت شرکت شده و در نهایت افزایش سهم نسبی بازار را به دنبال داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.