شناسایی عوامل موثر در توسعه مدیریت دانش سازمان های تحقیقات کاربردی با سنجش بلوغ مبتنی بر روش APO- مطالعه موردی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل موثر در توسعه مدیریت دانش سازمان های تحقیقات کاربردی با سنجش بلوغ مبتنی بر روش APO- مطالعه موردی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل موثر در توسعه مدیریت دانش سازمان های تحقیقات کاربردی با سنجش بلوغ مبتنی بر روش APO- مطالعه موردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر در توسعه مدیریت دانش سازمان های تحقیقات کاربردی با سنجش بلوغ مبتنی بر روش APO- مطالعه موردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل موثر در توسعه مدیریت دانش سازمان های تحقیقات کاربردی با سنجش بلوغ مبتنی بر روش APO- مطالعه موردی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

شناخت مناسب از وضعیت زیرساختها و توان موجود سازمانها در استقرار مدیریت دانش، یکی از اقدامات شایستهدر جهت کسب موفقیت در پیاده سازی و توسعه مدیریت دانش در سازمانها می باشد در واقع با شناسایی عواملموثر در توسعه استقرار مدیریت دانش در سازمان و نیز شناخت موانع توسعه و تعیین نقاط قابل بهبود، میتوان بااتخاذ تصمیمات مناسب بصورت موثر و کارآمد نسبت به پیاده سازی و بهینه سازی استقرار مدیریت دانش، اقدامنمود. در این جهت، مدلهای ارزیابی بلوغ سازمانی به عنوان ابزارهای مناسب و تایید شده، می توانند به سازمانها درشناخت نقاط قوت و ضعف خود، کمک شایانی نمایند. تاکنون ابزارها و پرسشنامه های مختلفی از سوی مراجع وصاحب نظران معرفی شده است. یکی از کاملترین و جدیدترین این ابزارها، مدل ارزیابی بلوغ ارایه شده توسطسازمان بهره وری آسیایی (APO) می باشد؛ این تحقیق براساس هدف از نوع کاربردی بوده و با استفاده ازپرسشنامه استاندارد سازمان APO وضعیت بلوغ مدیریت دانش سازمان باقرالعلوم (ع)، بعنوان یکی از شرکتهایمطرح حوزه تحقیقات کاربردی کشور، در ابعاد هفتگانه مدل ارزیابی و عامل فناوری در بالاترین سطح و عاملکارکنان در پایین ترین سطح بلوغ تعیین گردید؛ براساس نتایج حاصله، موانع مدیریت دانش اولویت بندی شده وراهکارهایی جهت بهبود و توسعه مدیریت دانش این سازمان ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.