شبیه سازی، ابزاری برای آموزش مدیریت؛ مورد مطالعه بازار کالاهای مصرفی مبتنی بر ترکیب روش های پویایی شناسی سیستم و شبیه سازی چندعاملی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیه سازی، ابزاری برای آموزش مدیریت؛ مورد مطالعه بازار کالاهای مصرفی مبتنی بر ترکیب روش های پویایی شناسی سیستم و شبیه سازی چندعاملی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیه سازی، ابزاری برای آموزش مدیریت؛ مورد مطالعه بازار کالاهای مصرفی مبتنی بر ترکیب روش های پویایی شناسی سیستم و شبیه سازی چندعاملی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیه سازی، ابزاری برای آموزش مدیریت؛ مورد مطالعه بازار کالاهای مصرفی مبتنی بر ترکیب روش های پویایی شناسی سیستم و شبیه سازی چندعاملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبیه سازی، ابزاری برای آموزش مدیریت؛ مورد مطالعه بازار کالاهای مصرفی مبتنی بر ترکیب روش های پویایی شناسی سیستم و شبیه سازی چندعاملی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

آموزش مدیریت نیازمند آزمایش و تغییر مقادیر متغیرهای مختلف و انواع سیاست ها در انواع محیط ها بوده واین آزمایش ها بسیار هزینه بر خواهد بود. از طرفی فهم مفیاهیم و مکانیزم های عملکرد در محیط بدون اینآزمایش ها امری ممتنع به نظر می رسد. از این رو ابزار شبیه سازی می تواند بدون هزینه و مخاطرات اجرایسیاست ها در محیط واقعی محیطی مجازی برای آزمایش این متغیرها فراهم آورد. از کلیدی ترین مفاهیم رشتهمدیریت مفهوم بازار بودو و فهم عمیق مکانیزم ها و پویایی های آن از عمده ترین اهداف این رشته می باشد.اجرای سیاست ها در محیط واقعی در بازار گیاهی منجر به ورشکستگی ومرگ سازمان ها بوده است. لذاشبیه سازی توانسته است محیطی مجازی برای آموزش مکانیزم ها و پویایی های این محیط یرای فهم بهترمفهو بازار فراهم آورد. پژوهش حاضر با استفاده از ترکیب روش پویایی شناسی سیستم ها (SD) و شیبیه سازیعاملی (Multi-Agent Simulation) سعی کرده است تا محیطی یرای فهم مکانیزم ها و پویایی هایمحیطی بازار فراهم آورد. در واقع این پژوهش به شبیه سازی بازار رقابت سه شرکت بزرگ برای فروشمحصولات مصرفی پرداخته است. این شبیه سازی از مفاهیم قیمت، تأثیر تبلیغات، تعداد شعبف هزینه تلیغاتو مناطق شهری مختلف پرداخته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.