سنجش رابطه بین ویژگی های شخصیتی و فرآیند تسهیم دانش در سازمان های نرم افزاری بر اساس مدل ۵ عاملی نئو (مطالعه موردی: شرکت همکاران سیستم)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش رابطه بین ویژگی های شخصیتی و فرآیند تسهیم دانش در سازمان های نرم افزاری بر اساس مدل ۵ عاملی نئو (مطالعه موردی: شرکت همکاران سیستم) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش رابطه بین ویژگی های شخصیتی و فرآیند تسهیم دانش در سازمان های نرم افزاری بر اساس مدل ۵ عاملی نئو (مطالعه موردی: شرکت همکاران سیستم)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش رابطه بین ویژگی های شخصیتی و فرآیند تسهیم دانش در سازمان های نرم افزاری بر اساس مدل ۵ عاملی نئو (مطالعه موردی: شرکت همکاران سیستم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش رابطه بین ویژگی های شخصیتی و فرآیند تسهیم دانش در سازمان های نرم افزاری بر اساس مدل ۵ عاملی نئو (مطالعه موردی: شرکت همکاران سیستم) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر سنجش رابطه بین ویژگی های شخصیتی کارکنان و فرآیند تسهیم دانش در شرکت نرم افزاری همکاران سیستم هست. جامعه آماری این پژوهش شامل کارکنان شرکت همکاران سیستم بوده که در سال ۱۳۹۲ مشغول به کار بروده اند. نمونه آماری این تحقیق را ۱۱۰ نفر از کارکنان شرکت همکاران سیستم تشکیل داده اند که با استفاده از جدول مورگان و به روش تصادفی ساده انتخاب شده اند. ابزار جمع آوری اطلاعات و داده های مورد نیاز این پژوهش پرسشنامه محقق ساخته بر اساس مطالعات انجام شده بوده است. در تحلیل داده ها جهت مشخص نمودن فن های آماری از نظر پارامتریک یا غیر پارامتریک بودن، آزمون کلوموگروف- اسمیرنوف محاسبه شده است و برای سنجش رابطه بین ۵ ویژگی های شخصیتی (برونگرایی و فرآیند تسهیم دانش با ضریب همبستگی ۰/۵۹۰ ارتباط معنادار وجود دارد. میان تطابق پذیری و فرآیند تسهیم دانش با ضریب همبتگی ۰/۴۷۷ ارتباط معناداری وجود دارد. بین وظیفه شناسی و فرآیند تسهیم دانش با ضریب همبستگی ۰/۶۰۰ ارتباط معنادار وجود دارد. میان روان رنجوری و فرآیند تسهیم دانش با ضریب همبستگی ۰/۱۰۶ ارتباط معنادار وجود ندارد. میان گشودگی و فرآیند تسهیم دانش با ضریب همبستگی ۰/۳۲۴ ارتباط معنادار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.