تحلیل اثرات محیط زیست به عنوان تعهد بر تصویر ذهنی برند (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی استان کردستان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل اثرات محیط زیست به عنوان تعهد بر تصویر ذهنی برند (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی استان کردستان) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل اثرات محیط زیست به عنوان تعهد بر تصویر ذهنی برند (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی استان کردستان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل اثرات محیط زیست به عنوان تعهد بر تصویر ذهنی برند (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی استان کردستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل اثرات محیط زیست به عنوان تعهد بر تصویر ذهنی برند (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی استان کردستان) :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش تحلیل اثرات محیط زیست به عنوان تعهد بر تصویر ذهنی برند در شرکت های صنعتی استانکردستان است. این پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی و به لحاظ زمانی، پژوهشی تک مقطعی است. و ابزار مورداستفاده برای جمع آوری اطلاعات؛ پرسشنامه است. جامعه آماری این پژوهش شرکت های صنعتی شهرستانهایسنندج و سقز می باشد. که با استفاده از فرمول کوکران برای جامعه محدود؛ تعداد ۳۰۷ نفر از کارکنان این شرکت هابه عنوان نمونه مورد بررسی قرار گرفتند. به منظور تجزیه و تحلیل داده های آماری، از روشهای همبستگی بینمتغیرهای پژوهش و تحلیل رگرسیونی استفاده گردید. .اطلاعات به دست امده با استفاده از نرم افزار spss تحلیلشد. نتایج به دست امده از ضراب همبستگی اسپیرمن و ضریب رگرسیون نشان داد که تاثیر محیط زیست بر تعهدمثبت و مستقیم است. در نهایت پیشنهادهایی جهت تقویت تاثیر محیط زیست به عنوان تعهد بر تصویر ذهنی برندمطرح شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.