تجزیه و تحلیل رابطه ساختار سازمانی، بازاریابی و فروش با عملکرد کسب و کار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجزیه و تحلیل رابطه ساختار سازمانی، بازاریابی و فروش با عملکرد کسب و کار دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجزیه و تحلیل رابطه ساختار سازمانی، بازاریابی و فروش با عملکرد کسب و کار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجزیه و تحلیل رابطه ساختار سازمانی، بازاریابی و فروش با عملکرد کسب و کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجزیه و تحلیل رابطه ساختار سازمانی، بازاریابی و فروش با عملکرد کسب و کار :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف تجزیه و تحلیل رابطه ساختار سازمانی، بازاریابی و فروش با عملکرد کسب و کار در شرکت های شهرک صنعتی شهرستان ارومیه انجام شد. ابزار پژوهش حاضر پرسشنامه ای بود که برای سنجش ساختار سازمانی، بازاریابی و فروش و عملکرد کسب و کار از پرسشنامه یداللهی و همکاران (۱۳۸۸) و اینگ وو و لانگ لو (۲۰۱۲) استفاده شده است. جامعه ی آماری این پژوهش را شرکت های شهرک صنعتی شهرستان ارومیه تشکیل دادند. که با استفاده از فرمول کوکران ۱۶۷ نفر نمونه به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. برای تعیین پایایی از روش آلفای کرونباخ استفاده شد که نتایج نشان می دهد. ابزار پژوهش از قدرت لازم برای گردآوری اطلاعات برخوردار بوده است. برای تحلیل داده های آماری از روش های مختلف آمار توصیفی و استنباطی استفاده گردید. این اطلاعات در محیط نرم افزار SPSS 18 با اعمال آزمون های آماری مناسب با توجه به فرضیات پژوهش، تجزیه و تحلیل گردید. بر این اساس نتایج بدست آمده حاکی از آن است که رابطه ی مثبت و معنی داری میان ساختار سازمانی، بازاریابی و فروش با عملکرد کسب و کار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.