برری نقش تعدیل گری دانش و شناخت بازارهای خارجی بر رابطه بین بسته بندی و استاندارد بین المللی محصولات شرکت های تولیدی مواد غذایی شرکت های صنعتی شهرستان مشهد بر عملکرد صادراتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برری نقش تعدیل گری دانش و شناخت بازارهای خارجی بر رابطه بین بسته بندی و استاندارد بین المللی محصولات شرکت های تولیدی مواد غذایی شرکت های صنعتی شهرستان مشهد بر عملکرد صادراتی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برری نقش تعدیل گری دانش و شناخت بازارهای خارجی بر رابطه بین بسته بندی و استاندارد بین المللی محصولات شرکت های تولیدی مواد غذایی شرکت های صنعتی شهرستان مشهد بر عملکرد صادراتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برری نقش تعدیل گری دانش و شناخت بازارهای خارجی بر رابطه بین بسته بندی و استاندارد بین المللی محصولات شرکت های تولیدی مواد غذایی شرکت های صنعتی شهرستان مشهد بر عملکرد صادراتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برری نقش تعدیل گری دانش و شناخت بازارهای خارجی بر رابطه بین بسته بندی و استاندارد بین المللی محصولات شرکت های تولیدی مواد غذایی شرکت های صنعتی شهرستان مشهد بر عملکرد صادراتی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق، بررسی نقش تعدیل گری دانش و شناخت بازارهای خارجی بر رابطه بین بسته بندی و استاندارد بین المللی محصولات شرکت های تولیدی مواد غذایی شرکت های صنعتی شهرستان مشهد بر عملکرد صادراتی می باشد. روش تحقیق از نوع توصیفی- پیمایشی می باشد. داده های بدست آمده در این پژوهش از طریق پرسشنامه و به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای از بین مدیران شرکت های تولیدی مواد غذایی شهرک های صنعتی شهرستان مشهد جمع آوری شده و با استفاده از نرم افزار pls و SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. همچنین برای روایی پرسشنامه از روایی صوری و سازه و برای پایایی آن از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردیده است و در نهایت، یافته های حاصل از این پژوهش نشان داده است که بسته بندی و استاندارد بین المللی محصولات بر عملکرد صادراتی تأثیر مثبتی دارد. همچنین دانش و شناخت بازارهای خارجی بر رابطه بین بسته بندی محصولات بر عملکرد صادراتی تعدیل گری می کند ولی در رابطه بین استانداردهای بین المللی محصولات بر عملکرد صادراتی، دانش و شناخت بازارهای خارجی نقش تعدیلگری ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.