بررسی رابطه توانمندسازی مدیران با کیفیت خدمات در مدارس استعدادهای درخشان استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه توانمندسازی مدیران با کیفیت خدمات در مدارس استعدادهای درخشان استان تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه توانمندسازی مدیران با کیفیت خدمات در مدارس استعدادهای درخشان استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه توانمندسازی مدیران با کیفیت خدمات در مدارس استعدادهای درخشان استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه توانمندسازی مدیران با کیفیت خدمات در مدارس استعدادهای درخشان استان تهران :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف «بررسی رابطه توانمندسازی مدیران با کیفیت خدمات در مدارس استعدادهای درخشان استان تهران» با استفاده از روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی انجام شده است. جامعه آماری در پژوهش حاضر شامل کلیه مدیران مدارس استعدادهای درخشان استان تهران در سال ۱۳۹۴-۱۳۹۳ بودند که براساس آخرین آمار و اطلاعات موجود ۳۶۰ نفر بودند. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ۱۸۶ نفر تعیین گردید. روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده استفاده شده است. به منظور سنجش متغیرهای مورد استفاده در پژوهش از دو پرسشنامه توانمندسازی مدیران با کیفیت خدمات استفاده گردید. در توانمندسازی از پرسشنامه ۱۵ گویه ای اسپریتزر (۱۹۹۵) و در کیفیت خدمات از پرسشنامه ۲۱ گویه ای سرکوال (۱۹۸۶) استفاده شده است. روایی محتوایی پرسش نامه ها مورد تأیید متخصصان قرار گرفته است. پایایی پرسش نامه ها بر اساس ضریب آلفای کرونباخ، پرسشنامه توانمندسازی مدیران (۰/۸۳)، کیفیت خدمات (۰/۸۶) برآورد گردید. برای تجزیه و تحلیل از روش های آماری توصیفی و آمار استنباطی (همبستگی پیرسون و رگرسیون گام به گام) استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که بین توانمندسازی و تمامی ابعاد آن- احساس معناداری، احساس شایستگی، احساس خودمختاری، احساس مؤثر بودنف احساس اعتماد- با کیفیت خدمات رابط مثبت و معناداری وجود دارد. نتایج تحلیل رگرسیون گام به گام نشان داد که سه بعد توانمندسازی- احساس اعتماد، احساس معناداری و احساس خودمختاری- توانایی پیش بینی کیفیت خدمات در مدارس استعدادهای درخشان استان تهران را دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.