بررسی رابطه ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر و ساختار روش کارت امتیازی متوازن با بهبود عملکرد تولید شرکت شهرکهای صنعتی (مطالعه موردی :کارخانه مارال صنعت جاوید ارومیه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر و ساختار روش کارت امتیازی متوازن با بهبود عملکرد تولید شرکت شهرکهای صنعتی (مطالعه موردی :کارخانه مارال صنعت جاوید ارومیه) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر و ساختار روش کارت امتیازی متوازن با بهبود عملکرد تولید شرکت شهرکهای صنعتی (مطالعه موردی :کارخانه مارال صنعت جاوید ارومیه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر و ساختار روش کارت امتیازی متوازن با بهبود عملکرد تولید شرکت شهرکهای صنعتی (مطالعه موردی :کارخانه مارال صنعت جاوید ارومیه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر و ساختار روش کارت امتیازی متوازن با بهبود عملکرد تولید شرکت شهرکهای صنعتی (مطالعه موردی :کارخانه مارال صنعت جاوید ارومیه) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه ابعاد کیفی مدیریت کیفیت فراگیر و ساختار روش کارت امتیازی متوازن بابهبود عملکرد تولید شرکت شهرکهای صنعتی (مطالعه موردی : کارخانه مارال صنعت جاوید ارومیه) انجام شدهاست. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است و جامعه آماری پژوهش تعداد ۶۵ نفر از کارکنان ستادیکارخانه مارال صنعت جاوید ارومیه می باشند که با توجه به جدول مورگان کرجسی و روش نمونه گیری تصادفیساده ۵۵ نفر از آنها ، به عنوان نمونه آماری انتخاب شده اند. برای گردآوری داده های پژوهش، از پرسشنامه هایمحقق ساخته تایید شده توسط متخصصان، با روایی مناسب ،استفاده شده است. برای سنجش میزان پایایی بااستفاده از ضریب آلفای کرونباخ، (پرسشنامه کارت امتیازی متوازن ۸۸ %=) و (پرسشنامه مدیریت کیفیت فراگیر%۸۹ =) و (پرسشنامه بهبود عملکرد ۷۸ %=) بدست آمده است. داده های جمع آوری شده بر اساس فرضیههای پژوهش و بااستفاده از آزمون تحلیل رگرسیون چند گانه ، T مستقل ،ضریب همبستگی پیرسون و تحلیلواریانس یک راهه تحلیل شدند و پس از پاسخگویی به سوالات تحقیق و بررسی نتایج با پیشینه پژوهش ، نتایجپژوهش گویای آن است که بین ابعاد کیفی مدیریت کیفیت فراگیر و ساختار روش ارزیابی کارت امتیازی متوازن بابهبود عملکرد رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد و در مورد متغیرهای دموگرافیک تفاوتی مشاهده نگردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.