بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملی) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملی) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

امروزه کیفیت خدمات و رضایت مشتری، از مباحث استراتژیک برای سازمان های خدماتی به حساب می آیند و کیفیت خدمات به طور فزاینده ای عامل مهمی در موفقیت و بقا در بخش بانکداری شده است. از این رو، کشف عوامل مؤثر در کیفیت خدمات و میزان اهمیت هریک از این عوامل ازدیدگاه مشتریان، با توجه به افزایش شدت رقابت، از اهمیت بالایی برخوردار است. لذا هدف این پژوهش بررسی میزان تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان بانک است. در پژوهش حاضر، برای اندازه گیری کیفیت خدمات، هفت بعد اطمینان به درستی، کارایی مبادله، مشتری مداری، امنیت خدمات، سهولت استفاده، عملکرد و محتوای خدمت در نظر گرفته شد و رضایت مشتریان بر مبنای آنها مورد سنجش قرار گرفت. برای گردآوری اطلاعات در این تحقیق از ابزار پرسشنامه استفاده گردید. جامعه آماری این پژوهش بانک ملی در شهر مشهد بود و واحد آماری پژوهش را مشتریانی که از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده کرده بودند، تشکیل دادند. برای نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی طبقه بندی شده، برای بررسی پایایی آن از ضریب آلفای کرونباخ و برای بررسی روایی آن از نظر متخصصان و کارشناسان بهره گرفته شد. پژوهش حاضر بر مبنای هدف از نوع پژوهش های کاربردی و همچنین بر مبنای گردآوری داده های مورد نیاز از نوع پژوهش های توصیفی- پیمایشی می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه از آزمون رگرسیون چندگانه، موجود در نرم افزار (SPSS) استفاده شده است. یافته های این پژوهش نشان داد که همه متغیرها تأثیر معناداری بر روی رضایت مشتریان دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.