بررسی اثربخشی تبلیغات اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشیت (براساس مدل داگمار)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی اثربخشی تبلیغات اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشیت (براساس مدل داگمار) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی اثربخشی تبلیغات اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشیت (براساس مدل داگمار) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی تبلیغات اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشیت (براساس مدل داگمار)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی اثربخشی تبلیغات اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشیت (براساس مدل داگمار) :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش، بررسی اثربخشی تبلیغات اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی بر اساس مدل داگمار می باشد و مدل چهاروجهی داگمار دارای مؤلفه های (آگاهی، ادراک، متقاعد شدن، و رفتار خرید) می باشد. در این پژوهش پس از طراحی پرسشنامه، برای تأیید روایی آن از نظر اساتید و متخصصان و برای تأیید پایایی آن از آلفای کرونباخ استفاده شد. داده ها به صورت نمونه گیری در دسترس از نمونه آماری که ۳۸۴ نفر از مصرف کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در شهر شیراز می باشند جمع آوری و با استفاده از نرم افزار آماری Spss و از طریق آزمون دو جمله ای مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج حاصل از آزمون نشان می دهد که هرچهار فرضیه ی پژوهش مورد تأیید قرار گرفتند؛ یعنی تبلیغات اینترنتی بر آگاهی، ادراک، متقاعدشدن، و رفتار خرید افراد تأثیر دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.