استراتژی های بازاریابی بین الملل و راهکارهایی جهت توسعه صادرات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استراتژی های بازاریابی بین الملل و راهکارهایی جهت توسعه صادرات دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استراتژی های بازاریابی بین الملل و راهکارهایی جهت توسعه صادرات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استراتژی های بازاریابی بین الملل و راهکارهایی جهت توسعه صادرات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استراتژی های بازاریابی بین الملل و راهکارهایی جهت توسعه صادرات :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

امروزه سازمان ها برای اینکه در محیط به شدت رقابتی به حیاط اقتصادی خود ادامه دهند به ابزارهای جدیدی جهت تصمیم سازی و تصمیم گیری نیاز دارند. از جمله این ابزارها هوش با هوشمندی رقابتی است که در سطح جهان و در بین شرکت ها به سرعت روبه رشد و گسترش بوده و در حال تبدیل به معیاری است که بتواند مدیران شرکت ها و سازمان ها را در اخذ تصمیمات هوشمندانه یاری دهد. در این میان هوشمندی در عرصه صادرات و بهره گیری از تمامی منابع بالقوه می تواند یک شرکت را از دیگران به طور کلی متمایزکند. هوشمندی صادراتی یک فرایند است که محصول آن اطلاعات ارزیابی شده است. مهمترین وظیفه آن شناخت عوامل مؤثر در صادرات و پشتیبانی از فرایندهای تصمیم گیری است. بنابراین ردیابی، درک و واکنش به محیط رقابتی را می توان به عنوان یک جنبه ی ویژه از فعالیت های بازاریابی صادراتی مطرح نمود. در پروژه حاضر، از روش توصیفی از نوع همبستگی برای گردآوری داده استفاده شده است و چون جامعه ما محدود به شرکت های تولید کننده صادراتی مواد غذایی در استان البرز (مطالعه موردی صنعت ماکارونی در استان البرز) بود. بنابراین از روش سرشماری استفاده گردید و سپس پرسشنامه ها میان ا ین شرکت ها توزیع گردید و داده های مورد نیاز جمع آوری گردید و سپس به کمک مدل یابی معادلات ساختاری (تحلیل مسیر تأییدی) این داده ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت تا بدین ترتیب به بررسی وضعیت هریک از عوامل دهگانه مدل برای صنعت مواد غذایی پرداخته شود. یافته ها و نتایج این تحقیق نشان داد که همه عوامل فوق الذکر، به عنوان عوامل تعیین کننده در هوش و عملکرد صادراتی صنعت مواد غذایی مطرح هستند، بر اساس این پژوهش ترتیب اثرگذاری عوامل بر روند صادرات مواد غذایی در ایران به صورت زیر می باشد. ۱- محرک های صادراتی، ۲- کانال های توزیع، ۳- مشکلات صادراتی، ۴- تجربه صادراتی، ۵- تعهد صادراتی، ۶- محصول، ۷- تبلیغات، ۸- اندازه شرکت، ۹- قیمت، ۱۰- مزیت رقابتی. در پایان این پژوهش، پیشنهادها و راهکارهایی برای بهبود و ارتقای وضعیت بازاریابی بین الملل و توسعه صادرات ارائه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.