ارزیابی صلاحیت حرفه ای اساتید دانشگاه تحت محیط فازی تصمیم گیری گروهی (مطالعه موردی : دانشگاه پیام نور مرکز شهریار)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی صلاحیت حرفه ای اساتید دانشگاه تحت محیط فازی تصمیم گیری گروهی (مطالعه موردی : دانشگاه پیام نور مرکز شهریار) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی صلاحیت حرفه ای اساتید دانشگاه تحت محیط فازی تصمیم گیری گروهی (مطالعه موردی : دانشگاه پیام نور مرکز شهریار)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی صلاحیت حرفه ای اساتید دانشگاه تحت محیط فازی تصمیم گیری گروهی (مطالعه موردی : دانشگاه پیام نور مرکز شهریار)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی صلاحیت حرفه ای اساتید دانشگاه تحت محیط فازی تصمیم گیری گروهی (مطالعه موردی : دانشگاه پیام نور مرکز شهریار) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

امروزه ارزیابی در حوزه آموزش عالی به دلیل وجود معیارهای ذهنی و عینی تبدیل به موضوع پیچیده ای شده است.ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید دانشگاه، تاثیر بسزایی بر ارتقای کیفیت آموزشی دارد. شناسایی صلاحیت های حرفه ایاساتید توانمند و تلاش در جهت تقویت و بکارگیری آن ها در امر تدریس، موجب ارتقاء کیفیت فرآیند یادگیری خواهد شد.این پژوهش با هدف ارزیابی صلاحیت های حرفه ای اساتید دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور واحد شهریار در سال۱۳۹۴ به انجام رسیده است. بدین منظور مدلی تحت محیط فازی تصمیم گیری گروهی طراحی گردید که در مدل مذکور بااستفاده از روش تصمیم گیری تاپسیس فازی، صلاحیت حرفه ای ۵ نفر از اساتید دانشکده مهندسی صنایع بر اساس ۱۵معیار، شامل: پاسخگویی صحیح به سوالات، استفاده از مثال های مناسب، مدیریت و توانایی برقراری نظم، حضور به موقعاستاد در کلاس، اجرای حضور غیاب دانشجویان، برگزاری کلاس های جبرانی و رفع اشکال، استفاده از امکانات و تجهیزاتآموزشی، میزان انتقال بیان مباحث درسی، بیان اهمیت درس در ابتدای هر جلسه، پرسش مستمر درس در ابتدای هرجلسه، ارائه جزوه درسی، دسترسی به استاد خارج از کلاس، استفاده بهینه از وقت کلاس، ایجاد انگیزه در آغاز تدریسنسبت به موضوع درس، حضور موثر در فعالیت های آموزشی طبق برنامه، مورد ارزیابی قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.