آسیب شناسی آموزشی کارآفرینی در دانشگاه خوارزمی بر اساس مدل SWOT و اولویت بندی عوامل با تاپسیس فازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
آسیب شناسی آموزشی کارآفرینی در دانشگاه خوارزمی بر اساس مدل SWOT و اولویت بندی عوامل با تاپسیس فازی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد آسیب شناسی آموزشی کارآفرینی در دانشگاه خوارزمی بر اساس مدل SWOT و اولویت بندی عوامل با تاپسیس فازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آسیب شناسی آموزشی کارآفرینی در دانشگاه خوارزمی بر اساس مدل SWOT و اولویت بندی عوامل با تاپسیس فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن آسیب شناسی آموزشی کارآفرینی در دانشگاه خوارزمی بر اساس مدل SWOT و اولویت بندی عوامل با تاپسیس فازی :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
در این پژوهش سعی بر آن است که آموزش کارآفرینی با استفاده از مدل SWOT مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد وعوامل تأثیر گذار با تاپسیس فازی رتبه بندی شوند. به علاوه، نقاط قوت و ضعف درونی دانشگاه و فرصت ها و تهدیدهایمحیطی پیش روی آموزش کارآفرینی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است. داده ها به روش میدانی جمع آوری شده وتجزیه و تحلیل داده ها توسط مدلسازی معادلات ساختاری و نرم افزارهای SPSS و pls انجام شده است. نتایج نشان میدهد از میان عوامل داخلی به عنوان نقاط قوت و ضعف، به غیر از دانشجو بقیه موارد جز نقاط ضعف آموزش کارآفرینی، واز میان عوامل خارجی عوامل اقتصادی و اجتماعی- فرهنگی جزء عوامل تهدیدکننده آموزش کارآفرینی و قانون جزء فرصت های آموزش کارآفرینی است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.