مطالعه ی رابطه ی بین عضویت در شبکه ی اجتماعی و تمایل به مدگرایی در جوانان با تأکید بر فیس بوک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه ی رابطه ی بین عضویت در شبکه ی اجتماعی و تمایل به مدگرایی در جوانان با تأکید بر فیس بوک دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه ی رابطه ی بین عضویت در شبکه ی اجتماعی و تمایل به مدگرایی در جوانان با تأکید بر فیس بوک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه ی رابطه ی بین عضویت در شبکه ی اجتماعی و تمایل به مدگرایی در جوانان با تأکید بر فیس بوک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه ی رابطه ی بین عضویت در شبکه ی اجتماعی و تمایل به مدگرایی در جوانان با تأکید بر فیس بوک :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

نخستین هدف طراحان مد در تمامی کشورها کسب درآمد بیشتر و ایجاد جامعه ای مصرف گرا است اگر سیاستمدارانی در اروپا و امریکا، از این سیاست ها حمایت می کنند به علت در اختیار گرفتن افکار و محدود کردن آینده نگری خصوصا جوانان و مشغول کردن ایشان به فرعیات زندگی و توجه نکردن به اتفاقات سیاسی و اجتماعی است . تحقیق حاضر، با روش کمی انجام شده و اطلاعات با استفاده از توزیع پرسشنامه در بین مراجعین به مجتمع های فرهنگی بنیاد رودکی در فاصله سنی ۱۸-۳۵ سال تعداد جامعه نمونه ۲۱۰ پاسخگو بودهاست؛ صورت پذیرفتهاست . در این تحقیق پرسشنامه محقق ساخت با روایی ۸۴/۰ درصد بین جامعه نمونه توزیع شده است یافته های پژوهش نشان داده اند تاثیر پذیری جامعه آماری از تبلیغات و مدهای موجود در شبکه های اجتماعی در روند انتخاب و اولویت بندی ظاهر خود و زندگیشان است . این تحقیق از شامل دو فرضیه اصلی و هفت فرضیه فرعی است؛ میزان پیگیری فرد درباره ی آخرین نوع لباس ، مدل مو ، آرایش صورت ، وضعیت اندام ، نوع تفریح و فعالیت های اوقات فراغت ، نوع خوراک ، عقاید و … را بررسی مولفه های متغییر مستقل عضویت در شبکه بر میزان مدگرایی رابطه وجود داردو در فرضیه های فرعی مولفه های رفتار آگاهانه و عملکرد شغلی بر میزان مد گرایی در میان جوانان دارای رابطه معنا داری است ولیکن مولفه های جنسیت، تاهل،رشته تحصیلی و نیز میزان سوادرابطه معنا داری با مدگرایی ندارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.