تأثیر ویژگی های شخصیتی معلمان بر انگیزه پیشرفت در بین دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز سال ۹۳-۹۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر ویژگی های شخصیتی معلمان بر انگیزه پیشرفت در بین دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز سال ۹۳-۹۴ دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر ویژگی های شخصیتی معلمان بر انگیزه پیشرفت در بین دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز سال ۹۳-۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر ویژگی های شخصیتی معلمان بر انگیزه پیشرفت در بین دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز سال ۹۳-۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر ویژگی های شخصیتی معلمان بر انگیزه پیشرفت در بین دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز سال ۹۳-۹۴ :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف تاثیر ویژگی های شخصیتی معلمان بر انگیزه پیشرفت در بین دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز، صورت گرفت . روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود . جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه معلمان زن (۵۶۴ نفر)و کلیه دانش آموزان دختر(۱۰۲۳۱ نفر) دوره دوم متوسطه ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز بودند . نمونه های آماری بر اساس جدول مورگان ۲۲۰ نفر معلم و ۴۰۰ نفر دانش آموز بودند، که به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای، انتخاب شدند. ابزارهای اندازه گیری، پرسشنامه های استاندارد ویژگی های شخصیتی نئو، انگیزه پیشرفت هرمانس بودند، که روایی صوری و محتوایی آنها توسط اساتید مورد تایید قرار گرفت . به منظور تعیین پایایی پرسشنامه ها از روش آلفای کرونباخ استفاده گردید، که به ترتیب ضریب آلفای کرونباخ بدست آمده از پرسشنامه ویژگی های شخصیتی نئو ۰/۸۲ پرسشنامه انگیزه پیشرفت هرمانس ۰/۹۰ بودند . داده های آماری پژوهش با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و مدل رگرسیون محاسبه گردید و با کمک نرم افزار ۲۲ SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . نتایج نشان داد، که بین ویژگی های شخصیتی معلمان با انگیزه پیشرفت دانش آموزان رابطه معنی داری وجود داشت، و نیز متغیر ویژگی های شخصیتی، می تواند متغیر انگیزه پیشرفت را پیش بینی کند . همچنین رابطه معنی داری بین انگیزه پیشرفت با ویژگی وظیفه شناسی و توافق پذیری نشان داده شد . اما بین ویژگی شخصیتی گشودگی و برون گرایی با انگیزه پیشرفت رابطه معنی داری مشاهده نشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.