بررسی رابطه هوش هیجانی با همدم طلبی و دوری گزینی در دختران نابینا مقطع دبیرستان شهر شاهرود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه هوش هیجانی با همدم طلبی و دوری گزینی در دختران نابینا مقطع دبیرستان شهر شاهرود دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه هوش هیجانی با همدم طلبی و دوری گزینی در دختران نابینا مقطع دبیرستان شهر شاهرود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه هوش هیجانی با همدم طلبی و دوری گزینی در دختران نابینا مقطع دبیرستان شهر شاهرود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه هوش هیجانی با همدم طلبی و دوری گزینی در دختران نابینا مقطع دبیرستان شهر شاهرود :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی رابطه هوش هیجانی با همدم طلبی و دوری گزینی در دختران نابینا مقطع دبیرستان شهرشاهرود در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ مشغول به بودند حجم نمونه نمونه ۳۷ نفر و با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس به منظور بررسی فرضیات پژوهش از آزمون ضریب همبستگی و رگرسیون سلسله مراتبی استفاده شد .نتایج پژوهش نشان داد بین هوش هیجانی با همدم طلبی و دوری گزینی در دختران نابینا مقطع دبیرستان شهرشاهرود رابطه وجود دارد. بین مولفه های هوش هیجانی سبک عاطفی در دختران نابینا مقطع دبیرستان شهر شاهرود رابطه وجود دارد بین مولفه های هوش هیجانی سبک اجتماعی در دختران نابینا مقطع دبیرستان شهر شاهرود رابطه وجود دارد. پیش بینی همزمان سبک ارتباطی نشان می دهد، این دوازده متغیر قادر به تبیین ۳۹ درصد واریانس سبک ارتباطی بوده اند و به صورت مثبت و معنادار قادر به پیش بینی سبک ارتباطی بوده اند. و به ترتیب روابط بین فردی ۰/۱۷۱ همدلی ۰/۱۵۲ انعطاف پذیری ۰/۱۳۰ خوش بینی ۰/۱۱۸ نقش بیشتری در پیش بینی سبک ارتباطی داشته اند ودر سطح آلفای ۰/۰۰۱ معنی دار است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.