بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان میادین میوه و تره بار(مطالعه موردی: حوزه مناطق ۲ و ۵ شهرداری تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان میادین میوه و تره بار(مطالعه موردی: حوزه مناطق ۲ و ۵ شهرداری تهران) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان میادین میوه و تره بار(مطالعه موردی: حوزه مناطق ۲ و ۵ شهرداری تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان میادین میوه و تره بار(مطالعه موردی: حوزه مناطق ۲ و ۵ شهرداری تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان میادین میوه و تره بار(مطالعه موردی: حوزه مناطق ۲ و ۵ شهرداری تهران) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

وفاداری مشتریان یکی از موضوع هایی است که امروزه از دیدگاه بسیاری از مدیران به علت فضای رقابتی موجود، از جایگاه ویژه ای برخ وردار است. بر این اساس، هدف این پژوهش بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان میادین میوه و تره بار در مناطق ۲ و ۵ شهرداری تهران می باشد. این تحقیق از نوع توصیفی همبستگی می باشد که با استفاده از روش پیمایشی انجام گرفته است. جامعه آماری در این پژوهش شامل کلیه شهروندان ۱۵ سال به بالایی است که به میادین و بازار ه ای میوه و تره بار شهرداری تهران مناطق ۲و ۵ مراجعه کرده اند و با استفاده از فرمول کوکران، ۳۸۴ نفر با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی انتخاب شدند. ابزار اصلی این تحقیق، پرسشنامه ای است که روایی آن باکسب نظرات اساتید و صاحب نظران در حوزه کشاورزی و مدیریت به دست آمد. پایایی پرسشنامه از طریق آزمون مقدماتی انجام گرفت که ضریب آلفای کرونباخ ۰/۸۸۱ به دست آمد. در این پژوهش از مدل رضایت مشتری اروپایی استفاده گردیده که در آن سه عامل رضایت مشتری، تصویر ذهنی و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری مؤثر می باشند. نتایج به دست آمده از تحقیق پس از انجام تجزیه و تحلیل های آماری با استفاده از آزمون پیرسون نشان داد که هر سه عامل شناسایی شده بر وفاداری مشتری تأثیرگذارند. بر اساس تحلیل رگرسیون، این سه عامل ۷۴/۱ درصد از تغییرات متغیر وابسته وفاداری مشتری را تبیین می کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.