بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد مصرف کنندگان به خرید محصولات جعلی بابرندهای لوکس در محصولات دیجیتالی گوشی موبایل(مطالعه ی موردی: شهرستان بهبهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد مصرف کنندگان به خرید محصولات جعلی بابرندهای لوکس در محصولات دیجیتالی گوشی موبایل(مطالعه ی موردی: شهرستان بهبهان) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد مصرف کنندگان به خرید محصولات جعلی بابرندهای لوکس در محصولات دیجیتالی گوشی موبایل(مطالعه ی موردی: شهرستان بهبهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد مصرف کنندگان به خرید محصولات جعلی بابرندهای لوکس در محصولات دیجیتالی گوشی موبایل(مطالعه ی موردی: شهرستان بهبهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد مصرف کنندگان به خرید محصولات جعلی بابرندهای لوکس در محصولات دیجیتالی گوشی موبایل(مطالعه ی موردی: شهرستان بهبهان) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

یکی از روندهای جهانی که به صورت هشداردهنده ای در حال رشد بوده، تولید، توزیع و مصرف کالاهای جعفی با برنهای معتبر و لوکس است صنعت تولید گوشی همراه به یکی از صنایعی است که به طور شدیدی با این بحران رو به روست براین اساس تحقیق حاضر با هدف بررسی و شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به مصحولات جعفی و قصد خرید این محصولات در صنعت تولید گوشی همراه و درشهرستان بهبهان استان خوزستان صورت گرفته است و در آن تاثیر این عوامل بر نگرش به محصولات جعفی و سپس تاثیر نگرش نسبت به محصولات جعلی بر قصد خرید این محصولات سنجیده شده است تحقیق حاضر از نوع پیمایشی بوده و به منظور جم.ع آوری داده های تحقیق از پرسشنامه ای که مشتمل بر ۳۷ سوال بوده است روایی این پرسشنامه با استافده از ضریب آلفای کرونباخ ۰/۸۴۰ محاسبه شد که نشان از اعتبار بالای آن دارد. به منظور دستیابی به اهداف تحقیق نمونه ۲۶۵ نفری از مصرف کنندگان شهرستان بهبهان که اگاهانه محصولات جعفی را خریداری می کردند انتخاب گردیده است جهت تجزیه و تحلیل داده ها نیز از آزمونهای مدلسازی معادلات ساختاری SEM تحلیل عاملی CFA و تحلیل واریانس یک طرفه ANOVA استفاده شده است و دو بسته نرم افزاری LISREL,SPSS به کار گرفته شده است باز بازنگری ادبیات موجود و بررسی نظر متخصصان در مجموع هفت متغیر رضایت خاطر شخصی آگاهی از ارزش، اثر اجتماعی، جستجوی اخبار ، سالم بودن محصول، وضعیت مصرف مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج حاصل حاکی از ان است که به جز متغیر جستجوی اخبار تمامی متغیرهای ذکر شده با نگرش نسبت به محصول جعلی ارتباط مثبت و معنی دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.