ارائه روشی جهت تعیین و رتبه بندی نیازهای مشتریان از لاستیک خودرو با استفاده از مدل حداقل مربعات لگاریتمی فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه روشی جهت تعیین و رتبه بندی نیازهای مشتریان از لاستیک خودرو با استفاده از مدل حداقل مربعات لگاریتمی فازی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه روشی جهت تعیین و رتبه بندی نیازهای مشتریان از لاستیک خودرو با استفاده از مدل حداقل مربعات لگاریتمی فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه روشی جهت تعیین و رتبه بندی نیازهای مشتریان از لاستیک خودرو با استفاده از مدل حداقل مربعات لگاریتمی فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه روشی جهت تعیین و رتبه بندی نیازهای مشتریان از لاستیک خودرو با استفاده از مدل حداقل مربعات لگاریتمی فازی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی امروز ضروری است تولید کنندگان موفقیت محصول خود و رقبا را در نظر خریداران مورد سنجش و مقایسه قرار داده و اقدامات عقلائی در جهت بهبود موقعیت محصول خود از نظر خریداران به عمل آوردند. در صنایع تعیین نیازهای مشتریان و برآورده سازی آنها با استفاده از ابزارهای مدیریت کیفیت امکان پذیر است. اما در ابتدا بایستی نیازهای مشتریان تعیین و ارزیابی گردد. در این مقاله با توجه به اهمیت تعیین نیازهای مشتریان با استفاده از رویکرد حداقل مربعات لگاریتمی روشی جهت ارزیابی نیازها ارائه شده است. بدین صورت در ابتدا با استفاده از نظرات کارشناسان و تشکیل ماتریس مقایسات زوجی وزن هر یک از نیازها تعیین گردیده و سپس با استفاده از نظرات کارشناسان نیز و با میانگین گیری از نظرات آنها اهمیت هر یک از نیازها تعیین می گردد. در نهایت با استفاده از مدل غیرخطی وزن نهایی و رتبه بندی نهایی نیازها تعیین می گردد. بر این اساس مهمترین نیازها به ترتیب عبارتند از: قیمت مناسب، مقاوم در برابر پنچری و فرمان پذیری. بر این اساس توجه به این نیازها در راستای افزایش فروش لاستیک سواری خودرو کاملا ضروری بنظر می رسد. از آنجائیکه در محیط تحقیق عدم قطعیت وجود دارد از متغیرهای فازی و مدل برنامه ریزی فازی جهت افزایش دقت در نتایج استفاده می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.