اثربخشی آموزش کارآفرینی بر تصمیم گیری شغلی و افکار ناکارآمد شغلی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش کارآفرینی بر تصمیم گیری شغلی و افکار ناکارآمد شغلی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش کارآفرینی بر تصمیم گیری شغلی و افکار ناکارآمد شغلی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش کارآفرینی بر تصمیم گیری شغلی و افکار ناکارآمد شغلی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش کارآفرینی بر تصمیم گیری شغلی و افکار ناکارآمد شغلی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف کلی پژوهش حاضر، تعیین اثربخشی آموزش کارآفرینی بر تصمیم گیری شغلی و افکار ناکارآمد شغلی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیر طوسی میباشد. روش اجرای پژوهش بدین ترتیب بوده که بهمنظور بررسی فرضیه های پژوهش در قالب یک طرح نیمه آزمایشی ابتدا به دانشجویان رشته مهندسی عمران سال آخر مشغول به تحصیل در نیمسال اول ۹۳-۹۴ پرسشنامه های ارزیابی افکار ناکارآمد کسایی و همکاران ۱۳۸۶ و تصمیم گیری شغلی اوسپیو و همکاران ۱۹۷۶ داده شد تا تکمیل کنند پیش آزمون . سپس پرسشنامه ها نمره گذاری شدند تا دانشجویانی که بالاترین نمرات را در این مقیاسها دارند مشخص شوند. سپس ۳۰ نفر از دانشجویان انتخاب شدند و به صورت تصادفی در دو گروه آزمایش و گواه جایگزین شدند ۱۵ نفر گروه گواه و ۱۵ نفر گروه آزمایش به علت های مختلفی تعدادی از دانشجویان در کلاسها حضور نیافتند که از لیست آزمودنی ها حذف شدند و تعدادی از دانشجویان گروه گواه هم پرسشنامه های پسآزمون را تکمیل نکردند که درنهایت نمونه های تحقیق را ۱۲ نفر گروه گواه و ۱۲ نفر گروه آزمایش تشکیل دادند. در مورد گروه آزمایش ۱۲ جلسه آموزشی انجام شد و در گروه کنترل هیچ مداخله ای صورت نگرفت پس از اتمام جلسات مجددا مجموعه آزمونهای افکار ناکارآمد کسایی و همکاران ۱۳۸۶ و تصمیمگیری شغلی اوسپیو و همکاران ۱۹۷۶ برای هر دو گروه آزمایش و کنترل اجرا شد. نتایج حاصل از بررسی این پژوهش نشان میدهد که آموزش کارآفرینی بر افکار ناکارآمد و تصمیم گیری شغلی دانشجویان تأثیر دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.