کاربست مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاههای ارومیه و علوم پزشکی ارومیه درچارچوب مولفه های ترکیبی پیشنهادی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاربست مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاههای ارومیه و علوم پزشکی ارومیه درچارچوب مولفه های ترکیبی پیشنهادی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربست مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاههای ارومیه و علوم پزشکی ارومیه درچارچوب مولفه های ترکیبی پیشنهادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربست مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاههای ارومیه و علوم پزشکی ارومیه درچارچوب مولفه های ترکیبی پیشنهادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاربست مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاههای ارومیه و علوم پزشکی ارومیه درچارچوب مولفه های ترکیبی پیشنهادی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به روش پیمایشی انجام شذ، جامعه پژوهششامل کلیه کارکنان کتابخانههای مرکزی و دانشکدهای دانشگاههای مورد مطالعه میباشد. حجم نمونهبر اساس جدول اندازه جامعه و نمونه کوکران انتخاب ونمونه گیری به روش طبقهای تصادفی ساده، انجام شده است. اطلاعات از طریق پرسشنامه محقق ساختهجمعآوری شد. روایی پرسشنامه با تأییدمتخصصان و اساتید حاصل و برای آزمون پایایی آن از آلفای کرونباخ۰/۹۶۷ و روش باز آزمایی استفاده شد در کتابخانههای دانشگاه ارومیه میانگین ترتیب کاربست مولفهها عبارت است از: به کارگیری دانش، سازماندهی دانش، کسب و استحصال دانش، خلق و تولید دانش، اشاعه و توزیع دانش، گردآوری و نگهداری دانش و در کتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به کارگیری دانش بالاترین میانگین و گردآوری و نگهداری دانش کمترین را داراست. درکاربست مدیریت دانش بر اساس سطح تحصیلات کارکنان تفاوت معناداری مشاهده نگردید. میزان استفاده کارکنان از فناوری جهت اعمال مدیریت دانش وضعیت متوسط را نشان میدهد. چالشها و موانع بررسی شده در اجرای مدیریت دانش موثر و دخبل بوده اند. نتایج نشان میدهند که به طور کلی کاربست مؤلفههای مدیریت دانش در کتابخانههای دو دانشگاه مورد مطالعه با حد مطلوب تفاوت معنادار داشته و سطح آنها پایینتر از حد مطلوب میباشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.