شناسایی شکاف پژوهشی مدیریت دانش معنایی: مرورادبیات درسالهای ۱۹۸۵-۲۰۱۴
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی شکاف پژوهشی مدیریت دانش معنایی: مرورادبیات درسالهای ۱۹۸۵-۲۰۱۴ دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی شکاف پژوهشی مدیریت دانش معنایی: مرورادبیات درسالهای ۱۹۸۵-۲۰۱۴ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی شکاف پژوهشی مدیریت دانش معنایی: مرورادبیات درسالهای ۱۹۸۵-۲۰۱۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی شکاف پژوهشی مدیریت دانش معنایی: مرورادبیات درسالهای ۱۹۸۵-۲۰۱۴ :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
امروزه دانش به عنوان سرمایه ای کلیدی و مدیریت آن سبب توسعه و رقابت پذیری است اما اجرای مدیریت دانش چالشهای بسیاری را برای سازمان ایجادمی کند و پژوهشهای متعددی جهت پیاده سازی آن ارایه شده است اما با پیشرفت فناوری ایده های جدیدی درحوزه هوشمندسازی داده مطرح شده و ظهوروب معنایی انگیزه ای تازه به پژوهشهای قدیمی درحوزه پیادهس ازی مدیریت دانش بخشیده است حوزه مدیریت دانش معنایی دارای گستره عظیمی است و مطالعات مختلفی دراین حوزه صورت گرفته است اما باتوجه به تازگی و تنوع موضوعی دراین حوزه جامعیت مطالعات محل سوال است لذا دراین پژوهش بااقدام به مرور ادبیات مدیریت دانش معنایی د رسالهای ۱۹۸۵-۲۰۱۴ و طبقه بندی موضوعی آنها شکافهای پژوهشی دراین حوزه مورد بررسی قرارگرفته است دراین پژوهش تعداد ۷۸مقاله مرتبط با حوزه مدیریت دانش معنایی مورد بررسی قرارگرفته و جهت این تحلیل و بررسی ازمعیارهای موضوعی جهت طبقه بندی تحت عناوین : لایه های فناوری معنایی /حوزه دانشی مورد پوشش اثرگذاری درحوزه فناوری معنایی و نوع اثرگذاری پژوهش درعلم استفاده شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.