سطح بلوغ مدیریت دانش مشتری درارتقای کیفیت خدمات دهی کتابخانه های دانشگاهی تبریز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سطح بلوغ مدیریت دانش مشتری درارتقای کیفیت خدمات دهی کتابخانه های دانشگاهی تبریز دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سطح بلوغ مدیریت دانش مشتری درارتقای کیفیت خدمات دهی کتابخانه های دانشگاهی تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سطح بلوغ مدیریت دانش مشتری درارتقای کیفیت خدمات دهی کتابخانه های دانشگاهی تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سطح بلوغ مدیریت دانش مشتری درارتقای کیفیت خدمات دهی کتابخانه های دانشگاهی تبریز :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف: هدف از این مقاله شناسایی سطوح مختلف بلوغ مدیریت دانش مشتری در ارتقای کیفیت خدمات دهی کتابخانه های دانشگاهی تبریز است. روش/رویکرد پژوهش: این پژوهش از لحاظ نوع، کاربردی است که با توجه به اهداف مشخص شده، روشپژوهش پیمایشی _تحلیلی است و ابزار گردآوری دادهها، پرسشنامه محقق ساخته است. جامعه آماری مورد پژوهش ۶۸ نفر ازکتابداران شاغل در کتابخانههای دانشگاهی تبریز هستند. روش آماری تجزیه و تحلیل دادههای پژوهشجهت آزمون فرضیهها ضریب همبستگی پیرسون است. یافتهها: یافته های پژوهش حاضر نشان می دهد که آمادگی نیروی انسانی کتابخانههای دانشگاهی تبریز نسبت بهبلوغ مدیریت دانش مشتری درسطح متوسطی است. مؤلفههای مدیریت دانش مشتری )راهبرد، فناوری، یکپارچگی، فرایند( درسطح سوم بلوغ مدیریت دانش مشتری قراردارد و بین مؤلفههای مختلف بلوغ مدیریت دانش مشتری)راهبرد، فناوری، یکپارچگی، فرایند نیروی انسانی( و ارتقای کیفیت خدمات دهی در کتابخانههای دانشگاهی تبریز رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. از بین مؤلفهها مدیریت دانش مشتری، فناوری بیشترین تأثیر را در ارتقای کیفیت خدمات دهی کتابخانههای تبریز داشته است. فایده/ضرورت: یافتههای این پژوهش میتواند با روشن نمودن وضعیت کنونی مدیریت دانش مشتری در ارتقای کیفیت خدماتدهی کتابخانههای دانشگاه تبریز مؤثر واقع شود و در جهت افزایش مدیریت صحیح منابع دانش برای دریافت خدمات بهتر بر اساس نیازهای کاربران مؤثر واقع گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.