رابطه مدیریت دانش باسرمایه فکری وخلاقیت دربین مدیران دبیرستانهای دخترانه دوره اول سال تحصیلی ۹۲-۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه مدیریت دانش باسرمایه فکری وخلاقیت دربین مدیران دبیرستانهای دخترانه دوره اول سال تحصیلی ۹۲-۹۳ دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه مدیریت دانش باسرمایه فکری وخلاقیت دربین مدیران دبیرستانهای دخترانه دوره اول سال تحصیلی ۹۲-۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه مدیریت دانش باسرمایه فکری وخلاقیت دربین مدیران دبیرستانهای دخترانه دوره اول سال تحصیلی ۹۲-۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه مدیریت دانش باسرمایه فکری وخلاقیت دربین مدیران دبیرستانهای دخترانه دوره اول سال تحصیلی ۹۲-۹۳ :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف ازانجام این پژوهش بررسی رابطه مدیریت دانش باسرمایه فکری و خلاقیت مدیران درمدارس دخترانه متوسطه دوره اول ناحیه ۲شهرشیراز درسال تحصیلی ۹۲-۹۳ می باشد روش پژوهش ازحیث ماهیت توصیفی پیماشی و ازجهت هدف کاربردی ازنوع همبستگی است به منظور انجام پژوهش ازبین ۹۰نفر ازمدیران بااستفاده ازجدول مورگان تعداد ۷۳نفر به عنوان حجم نمونه بصورت تصادفی ساده انتخاب و سپس پرسشنامه ها بین ازمودنی های توزیع گردید ضریب روایی پرسشنامه توسط تعدادی ازصاحبنظران سنجیده و ضریب پایایی آن توسط الفایکرونباخ برای پرسشنامه مدیریت دانش ۰/۸۹ سرمایه فکری ۰/۸۱ و خلاقیت ۰/۷۸ محاسبه شد برای تجزیه و تحلیل داده ها ازنرم افزار SPSS و ازروشهای اماری درسطح توصیفی و استنباطی استفاده گردید نتایج حاصل ازبررسی فرضه های تحقیق نشان داده شد که بین مولفه های مدیریت دانش خلق دانش سازماندهی دانش تبادل دانش خلق دانش بامتغیرهای سرمایه فکری و خلاقیت رابطه معنادار مثبت وجوددارد وفقط بین تبادل دانش وخلاقیت رابطه معناداری یافت نشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.