تاثیرفرهنگ سازمانی، ساختارسازمانی، فناوری و باورهای ـ سبک فرماندهی براثربخشی مراکزمطالعات راهبردی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیرفرهنگ سازمانی، ساختارسازمانی، فناوری و باورهای ـ سبک فرماندهی براثربخشی مراکزمطالعات راهبردی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیرفرهنگ سازمانی، ساختارسازمانی، فناوری و باورهای ـ سبک فرماندهی براثربخشی مراکزمطالعات راهبردی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرفرهنگ سازمانی، ساختارسازمانی، فناوری و باورهای ـ سبک فرماندهی براثربخشی مراکزمطالعات راهبردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیرفرهنگ سازمانی، ساختارسازمانی، فناوری و باورهای ـ سبک فرماندهی براثربخشی مراکزمطالعات راهبردی :
تعداد صفحات :۲۷
چکیده مقاله:
این مقاله حاوی مباحثی درمورد چالشهای کلیدی و مبتلا البه که مراکز مطالعات راهبردی سازمان ها باآن مواجه هستند و عمده این چالشها ازتاثیر متغیرهای محتوایی و اقتضایی و تعدیل کننده هم چون ساختارسازمان باورهای مدیر یافرمانده تکنولوژی فرهنگ سازمانی و استراتژی برمراکز مطالعات راهبردی نشات گرفته می پردازد دیدگاه به افق ها ـ هدف محصول و رویکرد به مسیر جزئیات و موانع و مشکلات و سازوکارهای پژوهشی ـ مطالعاتی کلان ساختارسازمانی این مرکز مولفه های تاثیر گذاربرآن تهدیدها و فرصتهای پیشرو را به ما نشان میدهد و باتبدیل تهدیدها به فرصت راهکارهای اثربخش بدست می آید نگارنده دراین مقاله به مباحثی پرداخته که ازنزدیک چندین سال به آن به عنوان مسئول اتاق فکر و بخش مطالعات و تحقیقات درگیر بوده و توانسته واقع بینانه و دست یافتنی به مسئله نگاه کند ازاین رو توجه به منافع حاصل ازلحاظ نمودن متغیرهایی چون باور و سبک فرماندهی ساختار سازمانی فرهنگ سازمانی براثربخشی مراکز مطالعات راهبردی میتواند ام های مستحکم تری درزمینه بهره وری اثربخشی و تولید علم و محصولات بردارد روش تحقیق مطالعه کتابخانه ای و دراین حال توصیفی ازنوع پیمایشی می باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.