پیش بینی فرایندهای تبدیل دانش از طریق مؤلفه های رهبری تحولگرا در دانشگاه کردستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی فرایندهای تبدیل دانش از طریق مؤلفه های رهبری تحولگرا در دانشگاه کردستان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی فرایندهای تبدیل دانش از طریق مؤلفه های رهبری تحولگرا در دانشگاه کردستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی فرایندهای تبدیل دانش از طریق مؤلفه های رهبری تحولگرا در دانشگاه کردستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی فرایندهای تبدیل دانش از طریق مؤلفه های رهبری تحولگرا در دانشگاه کردستان :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف: این پژوهش با هدف بررسی رابطه رهبری تحولگرا و مدیریت دانش در دانشگاه کردستان انجام شد. به عبارت دیگر،در پی دستیابی به میزان پیش بینی زمینه اجرای مدیریت دانش از طریق وجود متغییرهای رهبری تحولگرا این پژوهشاجرا شد. روش: اعضای هیئت علمی دانشگاه کردستان جامعه این پژوهش را تشکیل داد. و با استفاده از ابزار پرسشنامه داده هاگردآوری شد و برای تحلیل داده ها از روشهای توصیفی و همبستگی به ویژه آزمونهایANOVA و رگرسیون استفاده شده است. یافته ها: تحلیل داده ها نشان داد که رابطه معنیداری بین انگیزش الهام بخش، با کل مؤلفه های فرآیند تبدیل دانش نانوکا وجود دارد. ولی رابطه معنی دار بین ملاحظه انفرادی، تحریک ذهنی و نفوذ ایده آل با کل مؤلف ه های فرآیند تبدیل دانش مشاهده نشد. نتایج آزمونهای آماری نشان داد که به ترتیب رابطه های رهبری تحولگرا با بیرونی سازی، رهبری تحولگرا باترکیب، رهبری تحولگرا با درونی سازی، و رهبری تحولگرا با اجتماعی سازی معنادار است. نتایج: قدرت پیش بینی چهار متغیر رهبری تحولگرا در تعیین متغیرهای ملاک مدیریت دانش معنی دار است. به همیندلیل می توان گفت که به کارگیری کسانی که در میان گروههای آموزشی دانشگاه کردستان دارای ویژگیهای رهبری تحولگرا هستند زمینه لازم برای اجرای مدیریت دانش را از نظر مدیریتی فراهم می نماید. کاربردهای احتمالی: یافته های این پژوهش ممکن است در زمینه ایجاد بسترهای انسانی برای به کارگیری مدیریت دانش در دانشگاهها مورد توجه قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.