بررسی و مقایسه نقش کتابخانه های دیجیتال در اثربخشی مدیریت دانش ومقایسه آن با کتابخانه های سنتی مورد مطالعه کتابخانه های عمومی سطح شهر کرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و مقایسه نقش کتابخانه های دیجیتال در اثربخشی مدیریت دانش ومقایسه آن با کتابخانه های سنتی مورد مطالعه کتابخانه های عمومی سطح شهر کرمان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و مقایسه نقش کتابخانه های دیجیتال در اثربخشی مدیریت دانش ومقایسه آن با کتابخانه های سنتی مورد مطالعه کتابخانه های عمومی سطح شهر کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و مقایسه نقش کتابخانه های دیجیتال در اثربخشی مدیریت دانش ومقایسه آن با کتابخانه های سنتی مورد مطالعه کتابخانه های عمومی سطح شهر کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و مقایسه نقش کتابخانه های دیجیتال در اثربخشی مدیریت دانش ومقایسه آن با کتابخانه های سنتی مورد مطالعه کتابخانه های عمومی سطح شهر کرمان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف تعیین میزان نقش کتابخانه های دیجیتال در اثر بخشی مدیریت دانش و مقایسه آن با کتابخانه های سنتی انجام گردیده است. در این پژوهش از روش علی- مقایسه ای استفاده گردید. جامعه آماری پژوهش حاضر عبارت است از کلیه کتابداران کتابخانه های عمومی که بر اساس آماره اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان، تعداد آنها ۷۸ نفر کتابدار در ۱۷ کتابخانه های عمومی سطح شهر کرمان می باشد. که از اینکتابخانه ها تعداد ۹ کتابخانه به فن آوری های اطلاعاتی از جمله نرم افزار سامان مجهز گردیده اند. در تحقیق حاضر برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه ۶۶ سوالی راجع به وضعیت مدیریت دانش که به وسیله باب الحوائجی و مهدی زاده قلعه جوق( ۱۳۸۸ ) در قالب طیف لیکرت طراحی گردیده بود، استفاده شد. ضریب آلفای کرونباخ آزمون= ۰ /۸۹ حاکی از پایایی قابل قبول این مقیاس در اندازه گیری وضعیت مدیریت دانش می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها نیز از آزمونهای ضریب همبستگی پیرسون، آزمونt مستقل استفاده گردید. نتایج حاصل ازآزمون فرضیه پژوهشی نشان می دهد که بین وضعیت مدیریت دانش در کتابخانه های دیجیتال و کتابخانه های سنتی از دیدگاه کتابداران این کتابخانه ها در سطح یک درصد رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. به عبارت دیگر افزایش میزان فن آوری و کاربرد دیجیتال در کتابخانه های عمومی باعث افزایش و مطلوبیت مدیریت دانش می شود. همچنین نتایج بیانگر اینست که تفاوت معنادار بین وضعیت مدیریت دانش در دو گروه کتابخانه دیجیتال و سنتی مشاهده می شود به عبارت دیگر کتابخانه سنتی از لحاظ وضعیت و مطلوبیت مدیریت دانش نسبت به کتابخانه های دیجیتال در سطح پایین تری می باشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.