بررسی نقش بازاریابی مبتنی بردانش درسازمان ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش بازاریابی مبتنی بردانش درسازمان ها دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش بازاریابی مبتنی بردانش درسازمان ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش بازاریابی مبتنی بردانش درسازمان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش بازاریابی مبتنی بردانش درسازمان ها :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

امروزه بسیاری از سازمانها در یافته اند برای کسب موفقیت دردنیای پر چالش رقابتی به نگرشی یکپارچه و سیستماتیک به دانش درون سازمان خود نیاز دارند.واحدهای بازاریابی در هر سازمانیکی از مهمترین استفاده کنندگان دانش هستند. بازاریابیمبتنی بر دانش که از ابزارهای مناسب استخراج داده و چهارچوب های مدیریتی استفاده می کند، به این نیاز اشاره کرده و کمک می کند تا دانش نهفته در پایگاه های داده، مورد استفادهقرار گیرد.دراین مقاله تلاش برآن است که ضمن اینکه نشان دهد پرداختن به بازاریابی مبتنی بر دانش، یک ضرورت می باشد و استفاده از آن به عنوان یکی از مهمترین مزیت های رقابتی کسب و کارها محسوب می گردد، راهکارهایی نیز برای کاربردی شدن آن درسازمان ها ارائه دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.