بررسی رابطه متقابل یادگیری و تحول سازمانی در صنایع چوب و کاغذ مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه متقابل یادگیری و تحول سازمانی در صنایع چوب و کاغذ مازندران دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه متقابل یادگیری و تحول سازمانی در صنایع چوب و کاغذ مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه متقابل یادگیری و تحول سازمانی در صنایع چوب و کاغذ مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه متقابل یادگیری و تحول سازمانی در صنایع چوب و کاغذ مازندران :

تعداد صفحات :۳۰

چکیده مقاله:

تغییرات مهم در محیط کسب و کار، از مشخصه های اصلی قرن حاضراست. تغییرات سریع محیط، صنعت، مشتریان،ارباب رجوع، رقبا، همکاران، محصولات و خدمات همگی نیروهایی هستند که بر سازمان اثر میگذارند و نیاز به برتری را موجب می شوند . موضوع تحول سازمانی و نقش آن در افزایش ظرفیت یادگیری سازمان ها همواره یکی از دغدغه های مدیران بوده این رابطه را در قلمرو صنایع چوب و کاغذ مازندران « پیتر سنگه » است . در این پژوهش سعی شده با استفاده از مدل معروف بررسی نموده و زمینه مطالعه بیشتر و کاربرد بهتر آن را فراهم نماییم. از آن جا که تغییر و تحول زمینه ساز رشد سازمان است ، باید جهت تحقق بهتر این امر زمینه های مقاومت در برابر آن را برچید . بر اساس مدل پیتر سنگه یادگیری سازمانی مقدمه تمامی تحولاتی است که صورت می پذیرد ، پس ضروری است پیش از تصمیم به تغییر اعضای سازمان را آموزش داد. اهمیت این پژوهش آنجا بیش از پیش خودنمایی می کند که نتایج و یافته ها و بررسی های صورت گرفته می تواند زمینه ساز تحولیمثبت در صنایع چوب و کاغذ مازندران و سایر صنایع مشابه شود. به طور کلی اهداف پژوهش عبارتند از : – بررسی وضعیت تحول سازمانی در قلمرو مورد مطالعه – بررسی وضعیت یادگیری سازمانی در قلمرو مورد مطالعه – بررسی رابطه موجود میان یادگیری سازمانی و تحول سازمانی در قلمرو مورد مطالعه صنایع چوب و کاغذ مازندران , نکاچوب و موسساتی که در این صنعت فعالیت می کنند جزو اهداف کاربردی و بهره وران این پژوهش می باشند. در این پژوهش از طریق ۲ پرسشنامه وضعیت یادگیری و تحول سازمانی در صنایع چوب و کاغذ و ارتباط متقابل این دومقوله بر اساس مدل سنگه مورد ارزیابی قرار گرفت. در نهایت نتایج زیر حاصل گردید: – یادگیری سازمانی در صنایع چوب و کاغذ مازندران در حد متوسط می باشد – صنایع چوب و کاغذ مازندران یک مکان خوب برای تغییر برنامهریزی شده است. – با توجه به آزمون همبستگی میان داده های آماری کسب شده ؛ این نتیجه را برای ما به ارمغان می آورد که بین یادگیری سازمانی و تحول سازمانی در قلمرو مورد مطالعه رابطه متقابل برقرار می باشد و بر اساس نتیجه بدست آمده می توان گفت مدل پرفسور پیتر سنگه تایید شده و قابلیت تعمیم به سایر نهادها و سازمانهای مشابه را دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.