بررسی به کارگیری فناوری اطلاعات در مدیریت دانش دبیرستان های دولتی استان البرز، ۱۳۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی به کارگیری فناوری اطلاعات در مدیریت دانش دبیرستان های دولتی استان البرز، ۱۳۹۳ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی به کارگیری فناوری اطلاعات در مدیریت دانش دبیرستان های دولتی استان البرز، ۱۳۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی به کارگیری فناوری اطلاعات در مدیریت دانش دبیرستان های دولتی استان البرز، ۱۳۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی به کارگیری فناوری اطلاعات در مدیریت دانش دبیرستان های دولتی استان البرز، ۱۳۹۳ :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

با توجه به گسترش روزافزون فناوری اطلاعات در سازمان ها، به کارگیری آن برای مدیریت دانش نیز رو به افزایش است چراکه امروزه سازمانها با حجم انبوهی از دانش روبرو هستند که اداره و بهره برداری صحیح از آن ها بدون فناوری اطلاعات امکانپذیر نمی باشد همین امر، نقش فناوری اطلاعات را در تسهیل اجرای مدیریت دانش بیش از پیش نموده است. هدف از مطالعه حاضر، بررسی به کارگیری ابزارهای فناورانه نوین در مدیریت دانش می باشد. به منظور انجام این مطالعه توصیفی – استنباطی، پس از تهیه پرسشنامه، از بین ۱۷۵ نفر از کارکنان کادر اداری دبیرستان های (دخترانه و پسرانه) دولتی ناحیه ۲ استان البرز (کرج)، ۱۴۵ نفر انتخاب شده و از آنان سوالاتی در زمینه به کارگیری فناوری اطاعات در مدیریت دانش پرسیده شد. پس از جمع آوری و مشاهده پاسخ ها، روشهای آمار توصیفی به منظور طبقه بندی پاسخ ها و ترسیم جداول و نمودارها و از آمار استنباطی (تحلیل رگرسیون چندگانه) به منظور بررسی فرضیه تحقیق استفاده شد. نتایج نشان داد که بین مؤلفه هایفناوری اطلاعات و مدیریت دانش در دبیرستان های منتخب، رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین ضرایب رگرسیون چندگانه حاکی از آن است که مؤلفه های فناوری اطلاعات،پیش بینی کننده معناداری برای مدیریت دانش هستند. به نظر می رسد تجهیز مدارس به فناوریهای روز دنیا و تولید نرم افزارهای بیشتر با امکان ارایه آموزش های قبل از به کارگیری برای کارکنان این بخش ها می تواند،مسیر چرخه گردش دانش در بخشهای مختلف درون و همچنین برون سازمانی را هموار نماید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.